Mammat huutaa yhä korkeampia summia tästä ticketistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, en suoraansanottuna ymmärrä itsekään. Siis sitä että käytetystä vaatteesta maksetaan enemmän mitä se on maksanut uutena. Tosin en kyllä oloe koskaan mihinkään yksittäiseen haalariin tai muuhunkaan vaatekappaleeseen niin silmittömästi rakastunut että olisi pakko saada juuri se, hinnalla millä hyvänsä.

Vaikka siis haalareihin olenkin panostanut niin kuitenkin niitä omat vaatimukseni täyttäviä haalereita on aina ollut useampia vaihtoehtoja ja olen ollut valmis tinkimään siitä lempikuosistakin jos toisen, ihan kivan näköisen haalarin saa vaikka puoleen hintaan. Harvoin on tullut mitään tuollaista edes täydellä hinnalla ostettua. Siksi kun se uutena täydellä hinnalla ostaminenkin jo kirpaisee niin yli sen täyden hinnan maksaminen käytetystä tuntuu vieraalta.

[QUOTE="meriska";24580311]Huhhuh! 160 euroa haalariin?[/QUOTE]

No joo, menee kyllä yli. En katsonut nykyistä hintaa, vain haalaria ap:n linkissä. Oman poikani haalarin ovh oli 167e mutta sain sen 70% alennuksella. En valita.

Hieno haalarihan se on ja vielä uudenveroisessa kunnossa, en mä näe siinä mitään väärää jos kyseiseen haalariin oikein ihastuu, niin kyllä silloin siitä voi maksaa vähän enemmän kuin on järkevää :)

Ja kivahan se on kun lapsella ei ole samanlaista haalaria kuin joka toisella, tuota kuosia tuossa värissä en ole tainnut nähdä missään.

Taitaa toimia tässä(kin) ihmisen halu kuulua massaan. Jos joku toinen on valmis tarjoamaan haalarista summan n, on se ikään kuin vahvistus sille, että se on paitsi hieno haalari, myös järkevä ostos. Ja sitten voikin iloisin mielin tarjota n+1.

Eniten minua kummastuttaa se, että hitusen pinttynyt ja nimikoitu (?) haalari on noin haluttu. Mutta mä en ymmärräkään haalareista yhtään mitään.

• Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka
""Harmittaa myydä, mutta ei ole tilaa varastoida montaa vuotta nuorimmaiselleni, joten pakko laittaa kiertoon""

kellä ei oo tilaa varastoida haalaria XD mä en kyllä usko et noi huutajat huutaa tosissaan. tai jos huutaa niin siinäpähän.. huh huh mitä hommaa! sinistä kuosia saa uutena hintaan 115.

Tuohan menee jo sairauden puolelle, että pitää ihan tapella jostakin HAALARISTA! Hei se on haalari, ei mikään taideteos!

no, joillekin tuo on elämäntapa ja jokainen laittakoot rahansa vaikka roskiin, mutta kyllä minuakin hiukan huvittaa.

Yhteistyössä