Salossa irtisanottua talonmiestä pyydettiin takaisin töihin
\o/ (Tosin tyyppihän pääsi jo opiskelemaan.)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lisäksi tuossa jutussa kerrotaan, että talkkari hoitaa pihatöitä, eikä mitään talotekniikkaa tai konehuoltoa. Mutta jos haluatte saivarrella niin siitä vaan. Poliisitutkinnassa varmaan selviää ne asukkaidenkin mielipiteet.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24578474:ei sen puoleen, tiedän montakin täysvetelää syntyperäistä suomalaista joita en halua nähdä ainakaan omassa työpaikassani laiskottelemassa.
ainut mamu johon olen työelämässä törmännyt vuosia sitten oli turkkilainen hitsaaja. aina iloinen ja ahkera työntekijä.
Tjoo-o. Toisinaan noista kerrostaloihin säilötyistä muumioista tulee kyllä oikeita yhteiskunnan ilopillereitä. Jyrkkä ei vääränvärisille ja alle 90-vuotiaille! Soinia, lätkää ja makkaraa!Ne on ne samat ahdasmieliset punaniskajuntit, jotka eivät halunneet asuinalueelleen lastenkotia. Mielenosoituksenkin oikein sitä vastaan pukasivat pystyyn. Etteivät vaan "häiriintyneet rikollisalut" tule pilaamaan heidän lintukotoaan.
Ne on ne samat ahdasmieliset punaniskajuntit, jotka eivät halunneet asuinalueelleen lastenkotia. Mielenosoituksenkin oikein sitä vastaan pukasivat pystyyn. Etteivät vaan "häiriintyneet rikollisalut" tule pilaamaan heidän lintukotoaan.
Joo, tiedän että tämmöistä on. Mutta jotenkin mua puistatti seurata vierestä esim. noiden eräiden asukkaiden vaahtoamista tuosta lastenkodista. Siis LASTENkodista!! Ihan kuin niissä (muutenkin jo liikaa kokeneissa) lapsiraukoissa ois ollut jotain kauhean tarttuvaa, joka ois saastuttanut koko hemmetin typerän asuinalueen.
Aloinpa tuon jälkeen katselemaan ihan uusin silmin muutamiakin tyyppejä, kun paljastivat karvansa (= suvaitsemattomuutensa, epäinhimillyytensä ja kerettiläisen ahdasmielisyytensä) asian tiimoilta. Mä luulin, että me eletään 2000- lukua ja että ihmisten henkinen kehitys ois jossain muissa sfääreissä.
nIILLE ASUKKAILLE ON MENNYT PUPU PÖKSYYN, KUN ASIASTA TULI POLIISIJUTTU. lUULEVAT TÄLLÄ PÄÄSEVÄNSÄ PÄLKÄÄSTÄ.
Oho, tuli isolla vahingosssa.
PS. Anteeksi se eilinen sieni-kommentti.
Mun mielestä tässä maahanmuuttaja- asiassa (eikä muissakaan) pidä mennä ääripäästä toiseen. Miksi ihmeessä sun pitää olla joko täysverinen rasisti tai sitten hyväksyä ja tykätä myös niistä rikollisista maahanmuuttajista? Miksi ei voi suhtautua kuten vaikka muihin suomalaisiin suhtautuisi? Että normaalit työssäkäyvät, opiskelevat ja yhteiskunnan normeja ja sääntöjä noudattavat ihmiset ovat ok ja jees _ihonväristä huolimatta_ ja sitten ne rikolliset ja elämäntapatyöttömät vähemmän jees _ihonväristä huolimatta_?
Tätä asiaa mä en ymmärrä.
Heh...pöheikkö vs. Birmingham! Aika monta paikkaa mahtuu tuohon väliin.![]()