Mamu-talkkari ei kelvannut Salossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaah!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24578474:
ei sen puoleen, tiedän montakin täysvetelää syntyperäistä suomalaista joita en halua nähdä ainakaan omassa työpaikassani laiskottelemassa.
ainut mamu johon olen työelämässä törmännyt vuosia sitten oli turkkilainen hitsaaja. aina iloinen ja ahkera työntekijä.

okei ei millään pahalla mut missä perähikiällä sä oikein asut? täällä ei hanttihommissa kohta enää muita näe kuin mamuja. seuraavaksi toivottavasti korkeammankin tason hommissa.

[QUOTE="vieras";24580960]okei ei millään pahalla mut missä perähikiällä sä oikein asut? täällä ei hanttihommissa kohta enää muita näe kuin mamuja. seuraavaksi toivottavasti korkeammankin tason hommissa.[/QUOTE]

Mikäs sitä on perähikiällä asustaessa kun ei tarvitse kärsiä moniosaajien kulttuuria rikastuttavista rikoksista.

Ne on ne samat ahdasmieliset punaniskajuntit, jotka eivät halunneet asuinalueelleen lastenkotia. Mielenosoituksenkin oikein sitä vastaan pukasivat pystyyn. Etteivät vaan "häiriintyneet rikollisalut" tule pilaamaan heidän lintukotoaan.

Ne on ne samat ahdasmieliset punaniskajuntit, jotka eivät halunneet asuinalueelleen lastenkotia. Mielenosoituksenkin oikein sitä vastaan pukasivat pystyyn. Etteivät vaan "häiriintyneet rikollisalut" tule pilaamaan heidän lintukotoaan.
Tjoo-o. Toisinaan noista kerrostaloihin säilötyistä muumioista tulee kyllä oikeita yhteiskunnan ilopillereitä. Jyrkkä ei vääränvärisille ja alle 90-vuotiaille! Soinia, lätkää ja makkaraa! :mad:

Se on sitä nimbyilyä. Toki kaikki osaavat puhua kauniisti mustalaisista, mamuista ja muista rikollisista, mutta kukaan ei halua heitä naapureikseen.

[QUOTE="vieras";24581062]Se on sitä nimbyilyä. Toki kaikki osaavat puhua kauniisti mustalaisista, mamuista ja muista rikollisista, mutta kukaan ei halua heitä naapureikseen.[/QUOTE]

Joo, tiedän että tämmöistä on. Mutta jotenkin mua puistatti seurata vierestä esim. noiden eräiden asukkaiden vaahtoamista tuosta lastenkodista. Siis LASTENkodista!! Ihan kuin niissä (muutenkin jo liikaa kokeneissa) lapsiraukoissa ois ollut jotain kauhean tarttuvaa, joka ois saastuttanut koko hemmetin typerän asuinalueen.

Aloinpa tuon jälkeen katselemaan ihan uusin silmin muutamiakin tyyppejä, kun paljastivat karvansa (= suvaitsemattomuutensa, epäinhimillyytensä ja kerettiläisen ahdasmielisyytensä) asian tiimoilta. Mä luulin, että me eletään 2000- lukua ja että ihmisten henkinen kehitys ois jossain muissa sfääreissä.

Joo, tiedän että tämmöistä on. Mutta jotenkin mua puistatti seurata vierestä esim. noiden eräiden asukkaiden vaahtoamista tuosta lastenkodista. Siis LASTENkodista!! Ihan kuin niissä (muutenkin jo liikaa kokeneissa) lapsiraukoissa ois ollut jotain kauhean tarttuvaa, joka ois saastuttanut koko hemmetin typerän asuinalueen.

Aloinpa tuon jälkeen katselemaan ihan uusin silmin muutamiakin tyyppejä, kun paljastivat karvansa (= suvaitsemattomuutensa, epäinhimillyytensä ja kerettiläisen ahdasmielisyytensä) asian tiimoilta. Mä luulin, että me eletään 2000- lukua ja että ihmisten henkinen kehitys ois jossain muissa sfääreissä.

Ihminen on ihminen vaikka elettäisiin mitä lukua.

Viime vuosien suurin mamuttaja Astrid Thors asuu Helsingin Töölöössä jossa ainoat mamut ovat diplomaatteja, samoin Päivi Lipponen. Luulisi kyseisten henkilöiden asuvan mieluiten monikulttuurisilla asuinalueilla nauttimassa etnisestä värinästä ja väristä katukuvassa, mutta jostain syystä ei kuitenkaan löydy haluja siihen. Miksiköhän?

[QUOTE="vieras";24581007]Mikäs sitä on perähikiällä asustaessa kun ei tarvitse kärsiä moniosaajien kulttuuria rikastuttavista rikoksista.[/QUOTE]

korjaan puolestasi..ei tarvitse vielä kärsiä moniosaajista.

mieluummin itse kuitenkin elän moniosaajien keskellä kuin hyvinvointivaltiossa syntyneiden, joille maailma olisi täynnä mahdollisuuksia, mutta eletään jossain vankilassa oman pääkopan sisällä.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
[QUOTE="vieras";24580935]Saas nähdä riittääkö sakot rangaistuksesksi vääristä mielipiteistä, vai saavatko peräti vankeustuomion.[/QUOTE]

No työnantajaa tuskin voi ainakaan mistään tuomita, sehän nimenomaisesti EI ollut rasisti kun somalin oli palkannut. Eiköhän ihonväri ollut ihan selvä työnantajalle jo kun sompun töihin otti.

Vaan jos asiakkaat ei halua somalia talkkariksi, niin siltikinkö työnantajan olisi pitänyt pitää tyyppi palkkalistoilla maailman tappiin?

Sikäli kuin muistan oikein, niin "tuotannollisista syistä" tai töiden loppumisen vuoksi on Suomessa pistetty porukkaa kilometritehtaalle muutama muukin tuon sompun lisäksi. Joillain on ollut ihan vuosikymmenien työsuhteet takanaan samalle työnantajalle ja kenkää on tullut silti.

[QUOTE="vieras";24581107]korjaan puolestasi..ei tarvitse vielä kärsiä moniosaajista.

mieluummin itse kuitenkin elän moniosaajien keskellä kuin hyvinvointivaltiossa syntyneiden, joille maailma olisi täynnä mahdollisuuksia, mutta eletään jossain vankilassa oman pääkopan sisällä.[/QUOTE]

Kerro toki missä asut: Itä-Helsingissä vai keskustassa?

[QUOTE="vieras";24581106]Ihminen on ihminen vaikka elettäisiin mitä lukua.

Viime vuosien suurin mamuttaja Astrid Thors asuu Helsingin Töölöössä jossa ainoat mamut ovat diplomaatteja, samoin Päivi Lipponen. Luulisi kyseisten henkilöiden asuvan mieluiten monikulttuurisilla asuinalueilla nauttimassa etnisestä värinästä ja väristä katukuvassa, mutta jostain syystä ei kuitenkaan löydy haluja siihen. Miksiköhän?[/QUOTE]

Mun mielestä tässä maahanmuuttaja- asiassa (eikä muissakaan) pidä mennä ääripäästä toiseen. Miksi ihmeessä sun pitää olla joko täysverinen rasisti tai sitten hyväksyä ja tykätä myös niistä rikollisista maahanmuuttajista? Miksi ei voi suhtautua kuten vaikka muihin suomalaisiin suhtautuisi? Että normaalit työssäkäyvät, opiskelevat ja yhteiskunnan normeja ja sääntöjä noudattavat ihmiset ovat ok ja jees _ihonväristä huolimatta_ ja sitten ne rikolliset ja elämäntapatyöttömät vähemmän jees _ihonväristä huolimatta_?

Tätä asiaa mä en ymmärrä.

Mun mielestä tässä maahanmuuttaja- asiassa (eikä muissakaan) pidä mennä ääripäästä toiseen. Miksi ihmeessä sun pitää olla joko täysverinen rasisti tai sitten hyväksyä ja tykätä myös niistä rikollisista maahanmuuttajista? Miksi ei voi suhtautua kuten vaikka muihin suomalaisiin suhtautuisi? Että normaalit työssäkäyvät, opiskelevat ja yhteiskunnan normeja ja sääntöjä noudattavat ihmiset ovat ok ja jees _ihonväristä huolimatta_ ja sitten ne rikolliset ja elämäntapatyöttömät vähemmän jees _ihonväristä huolimatta_?

Tätä asiaa mä en ymmärrä.

Kuka täällä on ollut työteliäitä mamuja vastaan?

Suomen maahanmuuttopolitiikka on vain niin perseestä ja siksi myös ne mamut jotka elättävät itsensä työllä kärsivät aiheettomasti.

Odotellaan muutama vuosi ja Suomessakin nähdään kunnon mellakat ja sen aiheuttaa suomalaisen hyvinvointivaltion alasajo rahan loppumisen takia.

[QUOTE="vieras";24581141]:) tämä siis vahvistaa syrjintäepäilyt. ei kai ne muuten perääntyisi jos olisi ollut oikeat perusteet irtisanomiseen.[/QUOTE]

Se nyt on vain vitun tyhmää sanoa irtisanomisen syyksi koeajalla ihonväri, kun ei olisi tarvinnut sanoa muuta kuin et sun ei tartte tulla huomenna töihin.

[QUOTE="vieras";24581168]Kuka täällä on ollut työteliäitä mamuja vastaan?

Suomen maahanmuuttopolitiikka on vain niin perseestä ja siksi myös ne mamut jotka elättävät itsensä työllä kärsivät aiheettomasti.

Odotellaan muutama vuosi ja Suomessakin nähdään kunnon mellakat ja sen aiheuttaa suomalaisen hyvinvointivaltion alasajo rahan loppumisen takia.[/QUOTE]

Miksi? Eihän suomalaisten pitänyt olla niin tyhmiä yleistämään??

Yhteistyössä