manduca ja isot rinnat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reppuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reppuilija

Vieras
Eli meillä on manduca ja vauvaa ei vaan saa siihen hyvään asentoon. Voiko syynä olla äidin huomattavan suuret rinnat?? Siis en tiedä mitä teen. Manduca on ihan ohjeiden mukaan ja vauva on ihan ihme asennossa. Mun mielestä rinnat on tiellä. Jees, ja rinnat on siis todellakin isot ja nyt vielä suuremmat, kun imetän. Onko muilla kokemuksia?

Voisin kuvitella että niistä tulee ongelmia (Itse olen pienirintainen). Pystytkö laittaa vauvan alemmas, niin että repun lantiovyö on mahdollisimman alhaalla? Minkä ikäinen/kokoinen vauva?

[QUOTE="neljän äiti";28274344]Voisin kuvitella että niistä tulee ongelmia (Itse olen pienirintainen). Pystytkö laittaa vauvan alemmas, niin että repun lantiovyö on mahdollisimman alhaalla? Minkä ikäinen/kokoinen vauva?[/QUOTE]

Täytyy huomenna koittaa, mutta hiukan epäilen. Enhän mä sitten edes näe vauvaa, jos rintojen alle lasken. :) En nyt saa päähäni miten paljon niissä hihnoissa oli varaa, mut pitää koittaa.

Vauva on 1kk ja ihan normikokoinen.

Tai sit toisinpäin, nostat ylemmäs. En osaa kyllä yhtään mielessäni kuvitella tilannetta kun oon itse 50kg/a-kuppi. :D Toivottavasti saat onnistumaan. Pienen vauvan laittaminen oikeaan asentoon on muutenkin paljon haastavampaa kuin esim puolivuotiaan.

kyllä mullaoli vaikeuksia isojen rintojen kanssa, oli sitten manduca, hug abug kantoliina tai trikoinen liina. mun mielestä nämä kantovälineet ei sovi isoille rinnoille. esikoisen kanssa sain vielä rintatuoehduksen kun liina puristi rintoja ( tuli siis kvettuma kuumottava sellainen ja tajusin liinan olevan syynä....

Yhteistyössä