manipuloiva isin tyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt äitipuoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin myös kuulostaa siltä että isä tarvitsee tyttärensä ihailua ja sitä että tytär tarvitsee häntä. Ehkä kukaan muu naispuolinen ei koskaan ole häntä samalla tavalla hyväksynyt.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Jos ei mies suostu ottamaan apua millään vastaan niin itse ainakin eroaisin miehestä.
En voisi myrkyttää lapsiani tuollaisessa ilmapiirissä.

Anteeks nyt että sanon näin, mutta vaikutat melko tossukalta.
Älä anna enää kenenkään kävellä ylitsesi!
Sä olet oikeassa tässä asiassa!

Toivottavasti asetat rajat biologisille lapsillesi.

Tsemppiä jatkoon.:flower:

Vittu nää uusioperhekuviot kuulostaa sairailta. Sulle, mulle, sille, tolle, hälle. Ex sitä ja nyx tota, mummopuolia ja lastenvihausta. Yhtään onnellista eräpäiväperhettä en ole kyllä tavannut, eikä näköjään mikään ihme.

Kiitos vastauksista. Kyllähän nää uusoerhe kuviot on tosi vaikeita, tunnetasolla varsinkin, ihan kaikille. Mutta sitä kaipais aikuista joka ottaa saman vastuun siitä että homma toimii ja olisi siinä keksimässä ratkaisuja. Ja myönnän että olen itsekkin vaemasti sen takia niin väsynyt kun en ininä koe olevani arvokas ja miehelle se tasavertainen kumpoani, jonka kanssa yhdessä lapsia kaitsettais. Aina tuntuu että miehen pitää nostaa omansa jalustalle, odottaa että tulee tilqisuus että pääsee hyvittelemään mun ja mun lapsien olemassaoloa.

Mies myös usein riita tilanteissa alkaa puhumaan että ei me olla tehty sulle mitään (hän ja tyttärensä) eikä me sitä tai me tätä. Alku aikoina ilmotti aina viestitellessä että me mennään nukkumaa, me syldään, me katotaan telkkaria , edes pariskunnat ei käytä me muotoa joka asiassa.

En tiedä olisiko mieskin sitten onnellisempi, jos saisivat elää lapsensa kanssa kahdestaan, äitinsä taustalla. Ehkä kaikki tyydyttäisivät tarpeensa parhaiten niin.

[QUOTE="timo";30481136]Tavallaan turha pähkäillä asiaa, koska vaihtoehtona on vain yrittää tulla lapsen kanssa toimeen ja sietää häntä, tai lopettaa parisuhde.[/QUOTE]

Olenhan mä yrittänyt tulla toimeen ja PALJON enemmänkin. Mutta kun mikään ei riitä, kun tyttö on päässyt valtapelin makuun. Isänsä aina kääntää asian niin että tyttö on vapaa vastuusta ja saa mitä haluaa kun on vasta lapsi. Mummi tsemppaa taustalla.

Perheterapeutti esim kirkon kautta tai neuvolan. Lapsikin tarvitsee apua. Kohta jo mikä lie narsisti tulossa hänestä. . Ja omat lapsesi saavat tuota seurata. Väärin heitä kohtaan. Eli ammattiapua tai ero.

Ei ole normaalia tuo isän käyttäytyminen. Hyviä vastauksia tullutkin, mutta muista AINA, että se, mitä lapsi tekee, ei ole hänen syytään. Lapselle ei saa tuosta olla vihainen. Ei tietenkään tarkoita sitä, että myös sinä muljut, kuten lapsi haluaa.

Lapsi on isänsä uhri. Isä vahingoittaa lapsensa kehitystä käytöksellään. Ja sitä samaa hän tekee siinä sivussa sinun lapsillesi asettamalla lapset eriarvoiseen asemaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Uskon että rakastat miestäsi mutta nyt vaaditaan sulta paljon. Kerrot miehellesi että haluat kaikille lapsille samat säännöt, mikäli suostuu tulee säännöt käytäntöön heti ja jos niissä luistetaan, tiedät itsekin että tällöin asia ei tule muuttumaan. Mikäli asiat muuttuu mutta palautuu ennalleen on vaihtoehtona sama kuin mikäli ei suostu muuttunaan tai jos säännöistä lipsutaan, sun on pakko erota hänestä.

Ei itsesi vuoksi vaan lastesi. Se että heidän isäpuoli ei kohtele heitä tasa-arvoisesti ja oikeudenmukaisesti on vaikuttanut heihin jo nyt ja mitä pidempään he tätä joutuvat kestämään sitä enemmän ongelmia tulet kohtaamaan. Lapsesi saattavat kokea riittämättömyyden tunnetta joka alitistaa syömishäiriöihin, itsetuhoisuuteen sekä päihteiden käyttöön. Ja jos ei mihinkään näistä he aikuisena vihaavat sinua siitä että et heitä puolustanut, tai päätyvät väkivaltaiseen suhteeseen, sillä omaa arvoa ei ole.

Tiedän että on todella vaikeaa lähteä suhteesta jossa toista rakastaa ja toivoo vain muutosta. Mutta tee se lastesi vuoksi, mikäli et voi erota miehestäsi toivon todella kovasti että ohjaat lapsesi lastensuojelun piiriin jossa saavat tukea. Jokainen epäoikeudenmukaiden ja toispuoleinen kohtelu ottaa lasta syvältä ja vaikka se ei näy vielä välttämättä moneen vuoteen se voi tuhota lastesi elämän.

Mielessäsi jo varmasti puolustelet miestä että eihän lapsia lyö, ja kyllä kunnon mies. Ja pahin ei varmasti ole mutta lapsesi ansaitsevat vain parasta ja sinun tulee se heille antaa. Oikeasti toivon todella kovasti että älä anna lastesi kärsiä enään hetkeäkään.

Yhteistyössä