Mäpä meen tänään muksujen kans Heseen =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muksuille lasten ateriat ja aikusille minimega-ateriat.
Sitten puistoilemaan ja turtlesin kautta kotia (minikebabrulla ja mexicanapitsa sieltä) :p

[QUOTE="mimmi";23998996]Onko sulla omia lapsia?

Mitäs ajattelit Hesellä syödä?[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Kyllä Hese on parempi! Ja varsinki, jos on lapsia mukana, kun Hesessä on usein pallomeri/leikkipaikka.. Saa dumpata lapset sinne remuamaan, jos ovat pallomeri-iässä, ja syödä itte sapuskansa rauhassa..:D

Juu samaa sanon että pitäkää hauskaa :)
Mä en ole ollu vähään aikaan (eikä neiti, jotain 2kk sitte) joten voisi taas jokupäivä mennä. Tänään mennään mökille. Me käydään Hesessä yleensä shoppailureissun jälkeen :D

Katsokaapa mikä ero vaikka ranskanlaisissa näissä paikoissa on? Tosi iso ero lisäaineiden määrässä!

HESE:
Ranskanperuna: peruna, kasvisöljy, muunneltu tärkkelys, riisijauho, tärkkelys, suola, nostatusaineet (E450, E500), sakeuttamisaine (ksantaanikumi), mausteuutteet (kurkuma, paprika), rypälesokeri.

Mäkki:
Peruna, osittain kovetettu rypsiöljy. Ravintolassa maustamiseen käytetään Pansuola mineraalisuolaa.

Katsokaapa mikä ero vaikka ranskanlaisissa näissä paikoissa on? Tosi iso ero lisäaineiden määrässä!

HESE:
Ranskanperuna: peruna, kasvisöljy, muunneltu tärkkelys, riisijauho, tärkkelys, suola, nostatusaineet (E450, E500), sakeuttamisaine (ksantaanikumi), mausteuutteet (kurkuma, paprika), rypälesokeri.

Mäkki:
Peruna, osittain kovetettu rypsiöljy. Ravintolassa maustamiseen käytetään Pansuola mineraalisuolaa.
Olet oikeassa, Hesen on selvästi parempia.

Mitä hittoa??? Mä olen tippunut nyt jotenkin kärryiltä? OMIA lapsia - ja vielä hese-ikäisiä? Missä hiton välissä sä sellasia olet ehtinyt tekeen? Ei tästä kauaa ole kun vielä vonkasit treffiseuraa ja kaikee muutakin palstalla.... :O

[QUOTE="vieras";23999591]Mitä hittoa??? Mä olen tippunut nyt jotenkin kärryiltä? OMIA lapsia - ja vielä hese-ikäisiä? Missä hiton välissä sä sellasia olet ehtinyt tekeen? Ei tästä kauaa ole kun vielä vonkasit treffiseuraa ja kaikee muutakin palstalla.... :O[/QUOTE]

Eiks äidit tai isät saa hakea treffiseuraa ? :O

mä taas en saa yrittämälläkään alas enää mitään hese tai mäkkiruokaa. yök, sitä roskaa, moskaa. hesen ranskalset maistui viimeksi ihan kalapuikoilta, kun lapsilta maistoin yhden :/ hampurilaisen kun ottaisi käteen ja puristaisi, mahtuisi pieni jäljelle jäänyt pallo nyrkin sisään. jos tekee mieli hampurilaista, menen kunnon grillille, missä tehdään kunnon lihapihvistä ja kunnon kuitusämpylöistä ihanan rapea hamppari, paljon salaattia, ananasta, tomaattia ym. sisällä...

[QUOTE="jossu";23999690]mä taas en saa yrittämälläkään alas enää mitään hese tai mäkkiruokaa. yök, sitä roskaa, moskaa. hesen ranskalset maistui viimeksi ihan kalapuikoilta, kun lapsilta maistoin yhden :/ hampurilaisen kun ottaisi käteen ja puristaisi, mahtuisi pieni jäljelle jäänyt pallo nyrkin sisään. jos tekee mieli hampurilaista, menen kunnon grillille, missä tehdään kunnon lihapihvistä ja kunnon kuitusämpylöistä ihanan rapea hamppari, paljon salaattia, ananasta, tomaattia ym. sisällä...[/QUOTE]

Sä ja sun kuitusämpylät :laugh: niin varmaan!

mulla on keskimääräistä enemmän lapsosia =)

[QUOTE="vieras";23999708]No eikun mä tarkotan, että olen aina käsittänyt, että ap on palstamammoihin tykästynyt lapseton poika(mies)... :D[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Se oli pikemminkin semmoinen alkupala, siksi tulinkin Turtlesin kautta kotio :p

[QUOTE="jossu";23999690]mä taas en saa yrittämälläkään alas enää mitään hese tai mäkkiruokaa. yök, sitä roskaa, moskaa. hesen ranskalset maistui viimeksi ihan kalapuikoilta, kun lapsilta maistoin yhden :/ hampurilaisen kun ottaisi käteen ja puristaisi, mahtuisi pieni jäljelle jäänyt pallo nyrkin sisään. jos tekee mieli hampurilaista, menen kunnon grillille, missä tehdään kunnon lihapihvistä ja kunnon kuitusämpylöistä ihanan rapea hamppari, paljon salaattia, ananasta, tomaattia ym. sisällä...[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

mä olin lasten kans tänään mäkkärissä. kuopus söi ensimmäisne kerran roskaruokaa. on 1v5kk ikänen. lapset oli niin ilosia ku pääs hampurilaisravintolaan syömään :D