J "jaa" Vieras 25.08.2011 #2 Syötkö sä aina roskaruokaa? Joka päivä on sulta joku pizza tai muu mättö aloitus :O
V "vieras" Vieras 25.08.2011 #3 WAU! Tätä on odotettu jo 3 vuotta! Varmaan aivan mahtavan upea fiilis! Jännittääkö?
O "Olen tatuoitu jätkä!" Vieras 25.08.2011 #5 muksut on kyllä innoissaan ja siitä tulee hyvä fiilis =) [QUOTE="vieras";24489987]WAU! Tätä on odotettu jo 3 vuotta! Varmaan aivan mahtavan upea fiilis! Jännittääkö?[/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
muksut on kyllä innoissaan ja siitä tulee hyvä fiilis =) [QUOTE="vieras";24489987]WAU! Tätä on odotettu jo 3 vuotta! Varmaan aivan mahtavan upea fiilis! Jännittääkö?[/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
O "Olen tatuoitu jätkä!" Vieras 25.08.2011 #6 Mä en syö ollenkaan karkkia niin koen olevani oikeutettu nuihin muihin herkkuihin Tulipa viksu olo ku kirjotin tuon "koen" =) [QUOTE="jaa";24489975]Syötkö sä aina roskaruokaa? Joka päivä on sulta joku pizza tai muu mättö aloitus :O[/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
Mä en syö ollenkaan karkkia niin koen olevani oikeutettu nuihin muihin herkkuihin Tulipa viksu olo ku kirjotin tuon "koen" =) [QUOTE="jaa";24489975]Syötkö sä aina roskaruokaa? Joka päivä on sulta joku pizza tai muu mättö aloitus :O[/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!