"Marin pakoilee vastuutaan jättämällä puheenjohtajuuden, sanoo perussuomalaisten Ville Tavio"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palstalaiset kuuluvat näköjään tällaiseen yhteisöön. Kivaa esimerkkiä antavat lapsilleen. Sitten ihmetellään koulukiusaajia. Olette itse esimerkkinä kullanmuruillenne.

Tuhlailu?

Tee itsellesi palvelus ja opiskele valtiontaloutta. Voi tietysti olla, että on sulle liian vaikeaa, siihen kun ei raamatusta saa apua.
Raamatusta saa apua. Jeesus puhuu kustannusten etukäteen arvioimisesta. :)

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Palstalaiset kuuluvat näköjään tällaiseen yhteisöön. Kivaa esimerkkiä antavat lapsilleen. Sitten ihmetellään koulukiusaajia. Olette itse esimerkkinä kullanmuruillenne.

Pyh. Mä en ole kiusannut oikein koskaan koulussa tai töissä.

Olisitko huolissasi jos persu/kokkaripoliitikkoa haukuttaisiin? Uskon että et olisi.

Poliitikoilta vaaditaan kovempaa kuria kuin muilta, ja se ammatti saa ja pitää olla luupin alla.

• Tykkää

"Ylilaudan keskusteluissa on käytännössä päätetty, että pääministeri on narkomaani"

:o

Jauhojengi oli tarkoituksellista valetta teidän porukoilta. Oletko tosiaan niin tyhmä, että kaikkiin herjauksiin ja valheisiin uskot? Ilmeisesti. Eikä hän mitään Hornetteja luvannut. Sulla on pahoja ongelmia ymmärtämisessä mutta vääristellä asioita osaat kuten muutkin persut.

Kyllä jauhojengi termi taisi tulla ihan Sannan omilta porukoilta? Muistaakseni siitä oli ihan hauskoja klippejä. Ja jos ihan oikein muistan, muutama ääniasiantuntija analysoi tallenteen ja totesi, että siinä todellakin puhutaan jauhojengistä. Sanna lauloi itse innokkaana mukan. Että eiköhän tämä jauhojengi mene ihan Sannan itsensä piikkiiin.

Eikä siitä tarvitse niin kovasti pahastua. Helsingin ytimessä on ihan normia rykäistä muutama viiva tai hieroa ikeniä. Se on aika arkipäiväinen juttu.

Kyllä jauhojengi termi taisi tulla ihan Sannan omilta porukoilta? Muistaakseni siitä oli ihan hauskoja klippejä. Ja jos ihan oikein muistan, muutama ääniasiantuntija analysoi tallenteen ja totesi, että siinä todellakin puhutaan jauhojengistä. Sanna lauloi itse innokkaana mukan. Että eiköhän tämä jauhojengi mene ihan Sannan itsensä piikkiiin.

Eikä siitä tarvitse niin kovasti pahastua. Helsingin ytimessä on ihan normia rykäistä muutama viiva tai hieroa ikeniä. Se on aika arkipäiväinen juttu.

Sanottiin tai ei niin minusta on aika hurjaa vihjailla, että hän olisi käyttänyt huumeita, varsinkin, kun erään edustajan vaatimuksesta kävi testeissä, jotka osoittautuivat negatiivisiksi. Kunnianloukkaushan sellainen vihjailu oli ja sinä näköjään jatkat samalla linjalla. Harmi, pidin sinua hitusen fiksumpana.

Sanottiin tai ei niin minusta on aika hurjaa vihjailla, että hän olisi käyttänyt huumeita, varsinkin, kun erään edustajan vaatimuksesta kävi testeissä, jotka osoittautuivat negatiivisiksi. Kunnianloukkaushan sellainen vihjailu oli ja sinä näköjään jatkat samalla linjalla. Harmi, pidin sinua hitusen fiksumpana.

Kyllähän sinäkin tiedät, että kyseiset huumeet eivät näy testeissä enää vuorokauden jälkeen, kun kyse on satunnaisesta käytöstä? Testissä käyminen muutamien päivien jälkeen ei todista mitään.

Jos Marin laulelee itse videopätkällä jauhojengistä, on hän ihan itse loukannut kunniaansa. Ei kukaan muu. Pääministerillä pitäisi olla hiukan enemmän käsityskykyä ja ymmärrystä.

Kyllähän sinäkin tiedät, että kyseiset huumeet eivät näy testeissä enää vuorokauden jälkeen, kun kyse on satunnaisesta käytöstä? Testissä käyminen muutamien päivien jälkeen ei todista mitään.

Jos Marin laulelee itse videopätkällä jauhojengistä, on hän ihan itse loukannut kunniaansa. Ei kukaan muu. Pääministerillä pitäisi olla hiukan enemmän käsityskykyä ja ymmärrystä.

Mistä päättelet, että minun pitäisi tietää?

Miksi jatkat herjaamista, mitä saat siitä? Ei sinulla ole mitään todisteita, vaikka kuinka väität muuta.

Niin olisi varmaan pitänyt jättää korona hoitamatta kaikkine kokoomuslaisille ja persuillekin kelvanneine tukineen.

Mihin merkityksiin mahdat viitata? Ei tuollaisesta epämääräisyydestä ota selvää.

Kansa on edelleen hoitamatta ja hoitojonot kasvaa. Sanna oli hallituksessa, joka valmisteli hoitajille pakkolakia, joka aiheutti melkoisen poistumisen alalta. Sanna oli innoissaan jakamassa rahaa kunnille jopa enemmän kuin mitä sitä olisi tarvittu.

Kansa on edelleen hoitamatta ja hoitojonot kasvaa. Sanna oli hallituksessa, joka valmisteli hoitajille pakkolakia, joka aiheutti melkoisen poistumisen alalta. Sanna oli innoissaan jakamassa rahaa kunnille jopa enemmän kuin mitä sitä olisi tarvittu.

Kas tässä. Varmaan sinäkin ymmärrät, ettei asioita muuteta yhdessä yössä. Sen tulevat huomaamaan myös kannattamasi edustajat, jos hallitusvastuuseen pääsevät. Ehkä joku äänestäjistäkin vihdoin ymmärtää. Tai sitten ei.

Sanna ja Sannan huumetesti:
Pah.
Kyllä vaalien alla kiskoi hiuksen päästään ja antoi sen epäilijöille, mutta eipä hänellä ollut siihen kanttia kesällä.

• Tykkää
Mistä päättelet, että minun pitäisi tietää?

Miksi jatkat herjaamista, mitä saat siitä? Ei sinulla ole mitään todisteita, vaikka kuinka väität muuta.

Jos perustelet asian sillä, että "hän kävi testeissä" ja koet, että asia on sillä selvä, niin luonnollisesti oletan sinun tietävän miten kauan mikäkin aine seuloissa näkyy.

Sinä väität, että "minun jengini" on keksinyt Sannan kamanvedon. Totesin, että Sanna on ihan itse aiheuttanut tilanteen laulelemalla jauhojengistä ja nyt "minä jatkan herjaamista".

Yhteistyössä