Marjolla kolme keskenmenoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä myös suosittelisin Marjolle 5-10 kg lisää painoa, niin näyttäisi enemmän ikäiseltään ja olisi kaikin puolin paremman näköinen.

Ei pysty. Imago menee terveyden edelle. Oman ja lapsen terveyden. Pitää olla kuuluisa. Nelosen Tuuri-ohjelmasta perhe ponnahti julkisuuteen.

Vähän sääliksi käy kun äiti elää omaa unelmaansa lasten kustannuksella. Mitäs sitten kun lapset kasvaa peppi pitkätossu -ikäisestä vanhemmaksi? Saako oma lapsi potkut ja uusi palkataan tilalle?

Nämähän ovatkin hauskoja tapauksia kaikenmaailman superäidit, kiinteistökuningattaret, miljoonääriäidit jne.

Kaikista tuntuu paljastuvan mitä omituisempia juttuja. Saa nähdä mitä tästä superäidistä vielä saamme lukea.

Nämähän ovatkin hauskoja tapauksia kaikenmaailman superäidit, kiinteistökuningattaret, miljoonääriäidit jne.

Kaikista tuntuu paljastuvan mitä omituisempia juttuja. Saa nähdä mitä tästä superäidistä vielä saamme lukea.

Samaan sakkiin vielä täydellinen äiti Anneli Auer.

Näin muuten kerran tämän vangitun miljonääriäidin livenä. Oli niin laiha että pelkäsin jos sen päälle kaatuu niin joku terävä raaja lävistää minut. Näytti pahalta. Mutta näkyyhän sekin naamasta. Pää sellainen tikkarin pallukka tikkukropan yllä huojumassa.

Näin jonkun pätkän siitä sen ohjelmasta, jossa kertoi että syö keskimäärin 1000kcal/pvä. Ei tuollaisella määrällä varmaan helposti lasta saada alulle, kun aikuisen naisen peruskulutuskin on päälle ton.

niittyviita1403SL_503_vi.jpg

Valittetavasti, minun silmiin ainakin.
En tiedä onko muutkin perheenjäsenet sitten yhtä laihoja.

Ei pysty. Imago menee terveyden edelle. Oman ja lapsen terveyden. Pitää olla kuuluisa. Nelosen Tuuri-ohjelmasta perhe ponnahti julkisuuteen.

Vähän sääliksi käy kun äiti elää omaa unelmaansa lasten kustannuksella. Mitäs sitten kun lapset kasvaa peppi pitkätossu -ikäisestä vanhemmaksi? Saako oma lapsi potkut ja uusi palkataan tilalle?

Miksi aina povataan vaikeuksia ihmisille? Jos on rakastavat vanhemmat, he varmaan huomaavat, jos lapset ylirasittuvat tai harrasvat vasten tahtoaan. Minä veikkaan, että Marjon lapsista tulee hyvin menestyviä ja onnellisia aikuisia. Luultavasti ovat kyllä sitten samanlaisia duracell-pupuja kuin äitinsä, mitä ihmistyyppiä minä en tahdo jaksaa. Saa nähdä pystyykö tuota sarjaa katsomaan vai rasittaako liikaa.

Kun itsensä ylentää joksikin helvetin superihmiseksi, niin voit olla satavarma, että kritiikkiä tulee ja lähinnä ihmiset ärsyyntyvät.

Kyllähän nämä kaikenmaailman superihmiset on nähty ja mitään superia heissä aniharvoin on.

Mitä sitten? Kai jokainen saa olla mitä haluaa, missäs se peräänkuulutettu suvaitsevaisuus on? Vai suvaitaanko vaan sitä lajityyppiä, mitä itse sattuu edustamaan?

Henkilökohtaisesti mua etoo teidän kaltaiset ihmiset, keltaisen lehdistön lööppien perusteella ja ketään henkilökohtaisesti tuntematta räävitte päätänne, haukutte ihmisiä mitä ihmeellisimmillä nimityksillä ja perustelette käytöksen sillä että mitäs meni julkisuuteen. En todellakaan ihmettele, miksi "palstamamma" nimityksellä on negatiivinen kaiku, tehän sen olette aikaan saaneet.

Luin haastattelun jossa Marjo kertoi että koulujen ja töiden jälkeen koko perhe pakkautuu autoon suksien kanssa. Tytöt tekee autossa läksyt ja sitten koko perheen kanssa hiihtämään.

Onko oikeesti NOIN kiire, ettei niitåä läksyjä voi tehdä rauhassa kotona?! Ja missä se pikku-Kevin hiihtää jos koko perheenä mennään, selässäkö se roikkuu?

Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön ;)

Arvasin, että joku vetäisee tuon repostelukortin. Ihan vaan pohdin ja ihmettelen. Jos avoimesti kertoo mediassa tällaista, saa varautua ihmisten pohdintoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Säälöittää;25878583:
niittyviita1403SL_503_vi.jpg

Valittetavasti, minun silmiin ainakin.
En tiedä onko muutkin perheenjäsenet sitten yhtä laihoja.

Tuosta kun photarilla vähän noiden ihonväriä muokkaisi tummempaan suuntaan, vaihtaisi paikaksi jonkun leirinuotion ja Marjolle mustan käkkärän tukan, niin voisivat antaa sydäntäsärkevän haastattelun nälänhädästä Afrikan sarvessa.

Mitä sitten? Kai jokainen saa olla mitä haluaa, missäs se peräänkuulutettu suvaitsevaisuus on? Vai suvaitaanko vaan sitä lajityyppiä, mitä itse sattuu edustamaan?

Henkilökohtaisesti mua etoo teidän kaltaiset ihmiset, keltaisen lehdistön lööppien perusteella ja ketään henkilökohtaisesti tuntematta räävitte päätänne, haukutte ihmisiä mitä ihmeellisimmillä nimityksillä ja perustelette käytöksen sillä että mitäs meni julkisuuteen. En todellakaan ihmettele, miksi "palstamamma" nimityksellä on negatiivinen kaiku, tehän sen olette aikaan saaneet.

Minä en mitään päätä auo, kunhan vain totean faktat. Eiköhän nämä superihmiset ole nähty.

Luin haastattelun jossa Marjo kertoi että koulujen ja töiden jälkeen koko perhe pakkautuu autoon suksien kanssa. Tytöt tekee autossa läksyt ja sitten koko perheen kanssa hiihtämään.

Onko oikeesti NOIN kiire, ettei niitåä läksyjä voi tehdä rauhassa kotona?! Ja missä se pikku-Kevin hiihtää jos koko perheenä mennään, selässäkö se roikkuu?

Lähtihän ne siinä Tuuriohjelmassakin yhtäkkiä muutaman kymmenen kilometrin juoksulenkille ennen lapsen esiintymistä, ja äiti tietysti veti koko porukkaa.

Yhteistyössä