Miksi julkimoiden lapsia ei huostaanoteta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanhempia epäiltiin aiheettomasti lapsen pahoinpitelystä

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/vanhempia-epäiltiin-lapsen-pahoinpitelystä-aiheeton-piina-kesti-vuoden/673486

ja tehtiin huostaanotto.

Täytyyhän sossujen varmistaa oman työnsä jatkuvuus tekemällä huostaanottoja.

[QUOTE="vieras";25837970]Vanhempia epäiltiin aiheettomasti lapsen pahoinpitelystä

Vanhempia epäiltiin aiheettomasti lapsen pahoinpitelystä - Kotimaa - Savon Sanomat

ja tehtiin huostaanotto.

Täytyyhän sossujen varmistaa oman työnsä jatkuvuus tekemällä huostaanottoja.[/QUOTE]

Olipa kaameat sossut. Päiväkoti ilmoittaa että lasta pahoinpidellään ja poliisit vie putkaan niin ehdottomasti sossujen olisi pitänyt silittää päätä!
Sossujen työstä pienen pieni osa on huostaanottoja, joten työ ei vähenisi pätkääkään vaikka ei tekisi yhtäkään huostaanottoa.

Suomessa ei huostaanoteta ketään perättömän ilmoituksen takia. Huostaanotto tehdään jos lapsen kasvu ja terveys on vakavassa vaarassa, se on pitkä prosessi, jota ennen yritetään todella monia tukitoimia.

paina sä kalloosi että perusteettomia huostaanottoja tehdään! Mä olen nähnyt sellaisen läheltä ja vuoden ne vanhemmat tappeli lapsiaan takaisin!! ja lääkärireissulla eristivät lapset äidistä,mitään varoittamatta. (siis ei ollut ko lääkäri tehnyt mitään ilmoituksia tms. auttoi vaan sossuja saamaan lapset huostaansa, lastenlääkäri.).

Perättömiä ilmoituksia teki melkolailla sairaaksi luokiteltava ihminen(Kymmeniä).

myöhemmin paljastui kuka niitä teki ja tämä ihminen on kaupoilla paasannut mm.siitä että hitler palaa takaisin. Tervettä eikö?

Mutta ilmoitukset teki nimettömänä,teki myös turhia eläinsuojeluilmoituksia. No kun lapset palasi kotiin ilmoitusten teko jatkui(ja siinä väliss äeläinsuojeluilmoitukset).

Sossuntätitkin teki virheen silllä saivat huostaanotolle syyn siitä että isä muka hakkaa lapsia(ilmoituksen osasisältö) ja yks lapsi ei kehittynyt ja siitä repivät syyn sille että lapset on vakavassa vaarassa(lapsi paljastui vaikeasti autistiseksi).

Minä seurasin kauhulla tätä viranomaisten toimintaa sillä mitään syytä huostaaanotolle ei oikeasti ollut.onneksi oikeudessa perhe sai oikeutta, Mutta lapset ja vanhemmat sai traumat.

Yhteistyössä