V
vierailija
Vieras
Juuri näin.Tämän takia geenitesti isyyden vahvistamisen yhteydessä pitäisi olla itsestäänselvyys ja oletus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri näin.Tämän takia geenitesti isyyden vahvistamisen yhteydessä pitäisi olla itsestäänselvyys ja oletus.
Hyvä idea! Samalla tietenkin kaikki muukin, missä saattaa joutua petoksen uhriksi! Mä oonkin miettinyt yhtä sijoituskohdetta, mut se vähän haiskahti.
Valtio apuun!
Nimenomaan näin.Jos sinua valtiolle tulevat kustannukset huolestuttavat, voidaan testin hinta tietenkin vähentää äitiyspäivärahoista. Äidillehän se äitiys on varmaa, isän pitää vain luottaa naisen sanaan, joka jostakin syystä ei aina pidäkään paikkansa.
Valtio suojaa viranomaisten ja oikeuslaitoksen avulla kansalaisia petoksilta muiden rikosten tapaan.Miten niin. Justhan mä sanoin, et hyvä idea. Just luin, et naiset menettää jonkun 90 000€ lapsista, et ei kai joku isyystesti siin enää paljoa vaikuta.
Mut jos valtio alkaa suojella kansalaisia petoksilta, niin ei kai se nyt vain miehiä tarkoita?
Mähän sanoin jo, et hyvä idea! Älkää väännelkö mun sanoja, senkin sovinistisiat, jotka tahtoo kurmoottaa naisia joka käänteessä tasa-arvon nimessä!!Marko on aisankannattaja - päätös korkeimmalta oikeudelta - sai käenpojan ja hän joutuu maksamaan siitä hyvästä
Tämän takia geenitesti isyyden vahvistamisen yhteydessä pitäisi olla itsestäänselvyys ja oletus.
Nimenomaan näin.
On niissäkin vanhenemisajat.Valtio suojaa viranomaisten ja oikeuslaitoksen avulla kansalaisia petoksilta muiden rikosten tapaan.
Missä petoksessa oikeuslaitos velvoittaa maksamaan rahaa petoksen tehneelle huijarille 16 vuotta?On niissäkin vanhenemisajat.
Ei, kun silloin, kun rikos vanhenee, niin rahoja ei saa enää takaisin. Puhuttiin vähän ohi aiheen.Missä petoksessa oikeuslaitos velvoittaa maksamaan rahaa petoksen tehneelle huijarille 16 vuotta?
Tuossa tapauksessahan rahallinen petos ei tavallaan itsessään edes vanhene vaan se jatkuu sinne asti kun lapsi on 18v.
Sehän tuossa olisikin eri tilanne kun asian ilmetessä, että lapsi ei olekkaan miehen ja ero on tullut, maksaminen loppuisi siihen. Tuossa tulee vääryys että hänet velvoitetaan maksamaan 18v. asti. Tässä kohtaa pitäisi maksamisen loppua ja akan kakistaa kuka on oikea isä ja tämä oikea isä laittaa vastuuseen ja maksajaksi. Hän pääsee nyt kuin koira veräjästä.Ei, kun silloin, kun rikos vanhenee, niin rahoja ei saa enää takaisin. Puhuttiin vähän ohi aiheen.
Tässä tää homma menee kyl hassusti, et on lyhyt aika ilmoittaa "rikoksesta". Mut tää palstan asenne on vaan niin lapsellinen ja yksoikonen, et eihän tätä keslustelua voi tosissaan käydä. Vai onks sun mielestä naiset tommosii petollisia huijareita, jotka hankkii elatusapua mieheltä hankkimalla lapsen vieraan kans. (Ja viel tyhmiä, koska nehän menettää rahaa..)
En mä ole muuta väittänytkään, vaikka mun on väitetty muuta väittävän.Sehän tuossa olisikin eri tilanne kun asian ilmetessä, että lapsi ei olekkaan miehen ja ero on tullut, maksaminen loppuisi siihen. Tuossa tulee vääryys että hänet velvoitetaan maksamaan 18v. asti. Tässä kohtaa pitäisi maksamisen loppua ja akan kakistaa kuka on oikea isä ja tämä oikea isä laittaa vastuuseen ja maksajaksi. Hän pääsee nyt kuin koira veräjästä.
Tai sitten elättää lapsensa ihan itse.
Tietenkin tähän sitten pitäisi tehdä oma osionsa että jos mies on tietoinen tästä tapahtuneesta jo aiemmin ja hyväksyy tilanteen, vaikka erillisellä sopimuksella, niin sitten asia kuittaantuu sillä ja turha alkaa 10vuoden päästä itkeä.Sehän tuossa olisikin eri tilanne kun asian ilmetessä, että lapsi ei olekkaan miehen ja ero on tullut, maksaminen loppuisi siihen. Tuossa tulee vääryys että hänet velvoitetaan maksamaan 18v. asti. Tässä kohtaa pitäisi maksamisen loppua ja akan kakistaa kuka on oikea isä ja tämä oikea isä laittaa vastuuseen ja maksajaksi. Hän pääsee nyt kuin koira veräjästä.
Tai sitten elättää lapsensa ihan itse.
Näinpä. Ja nyt kun tuntuu olevan enemmänkin näitä vapaita suhteita ja muunlaista kokoonpanoa, niin ihan hirmuisesti tarttis erilaisia sopimuksia, ettei miehet sit yhtäkkiä vaan päätä (vaikka olisi aiemmin tilanteen hyväksynyt), että tahtookin viettää aikaansa jonkun toisen akan kanssa.Tietenkin tähän sitten pitäisi tehdä oma osionsa että jos mies on tietoinen tästä tapahtuneesta jo aiemmin ja hyväksyy tilanteen, vaikka erillisellä sopimuksella, niin sitten asia kuittaantuu sillä ja turha alkaa 10vuoden päästä itkeä.
Nyt sulla lähti taas laukalle mutta anna mennä vaan.Näinpä. Ja nyt kun tuntuu olevan enemmänkin näitä vapaita suhteita ja muunlaista kokoonpanoa, niin ihan hirmuisesti tarttis erilaisia sopimuksia, ettei miehet sit yhtäkkiä vaan päätä (vaikka olisi aiemmin tilanteen hyväksynyt), että tahtookin viettää aikaansa jonkun toisen akan kanssa.
Eihän näistä ikinä tiedä, kuinka "syyttömiä" toiset osapuolet on.
Omistusoikeus???? Kellä vähän laukkaa??Nyt sulla lähti taas laukalle mutta anna mennä vaan.
Ei kai miehillä ole mikään erityisvelvollisuus olla naisen omistuksessa sen enempää kuin naisenkaan?
Mut mä en jatka tästä sen enempää, oon niin tylsä etten pitkään jaksa näitä asioiden sivuraiteille ja pois itse ongelmasta ohjaamisia.
"ihan hirmuisesti tarttis erilaisia sopimuksia, ettei miehet sit yhtäkkiä vaan päätä (vaikka olisi aiemmin tilanteen hyväksynyt), että tahtookin viettää aikaansa jonkun toisen akan kanssa."Omistusoikeus???? Kellä vähän laukkaa??
Lapsi edellä näissä asioissa olisi pitänyt alunpitäenkin mennä.Tuo, että lapsi on jo pelinappula tässä pelissä kommentointi niin olen täysin samaa mieltä.
Säälittää se lapsi niin paljon, mitäköhä miettii kasvaessaan....
Tajuan markonnkatkeruuden, mutta MIKSI tämä likapyykki piti pestä julkisesti mediassa jos kerta aikoinaan lasta "rakasti" kuulemma?
Lapsi kärsii tässä vielä eniten, viimeistään teininä mutta onko marko miettinyt sitä?
Näin se minunkin näkemyksen mukaan oli!Joo. Ilmeisesti juttu olikin kiinni aikarajasta. Vai ymmärsikö taas väärin?
Täysin samaa mieltä!Sellainen nainen joka asiasta loukkaantuu on epäluotettava kumppani.
Suojellaanhan siinä lasta!Miten niin. Justhan mä sanoin, et hyvä idea. Just luin, et naiset menettää jonkun 90 000€ lapsista, et ei kai joku isyystesti siin enää paljoa vaikuta.
Mut jos valtio alkaa suojella kansalaisia petoksilta, niin ei kai se nyt vain miehiä tarkoita?
Pakollinen isyystesti isyyden vahvistamisen yhteydessä poistaisi paljon tuskaa ja osalla myös epäilyistä aiheutunutta agressiota.Lapsi edellä näissä asioissa olisi pitänyt alunpitäenkin mennä.
Äiti on tehnyt ihan hirveän väärin lastaan ja Markoa kohtaan.
Tuollainen petos on varmasti hyvin vaikeaa käsitellä. Tuollaiseen naiseen voi olla hyvin vaikea luottaa jatkossa, eikä sellaista voida vaatiakaan, vaikka, lapsen vuoksi olisi saattanut olla parempi, että vanhemmat olisivat hakeneet apua ja yrittäneet selvittää
tilanteen, ja onnistuessaan lapsella olisi ollut mahdollisuus molempiin vanhempiinsa.
Jotkut kritisoivat varmasti sitä että Marko hylkää lapsen. Itsellänikin on sellainen tunne, että en olisi jättänyt lasta vaan yrittänyt päästä sellaiseen asetelmaan, että olisin voinut pitää lapsen lähelläni.
Mutta, en voi kritisoida miestä jolle on tehty noin julmasti. Jokainen meistä pyrkii tekemään ratkaisunsa sen mukaan, että voi elää niiden kanssa.
Onko julkisuudessa esitetty juttuja heidän oikeilla nimillä vai mitä tarkoitit?