Minä täällä taas huutelen, oon aivan puulla päähän lyöty ja pelkokin on läsnä..

Aiemmin olin täällä kun tein positiivisen raskaustestin 12.3. Noh tilanne on nyt tämä:
Meillä tuli tärppi siis maaliskuun alussa, kierto on ollut viimeksi 43 päivää ja edelliset menkat oli 9.2. ja tein positiivisen testin 12.3. joka kuitenkin haaleni ja sitten alkoi vuotoa pienesti ja 21.3. kunnon vuoto jolloin hcg oli vain 69 ja viikkoja n. 4+ jotain ja ultrassa näkyi vain paksuuntunut limakalvo 10 mm ja vähän jotain materiaalia pohjalla ja munasarjat siistit eikä nestettä missään jolloin diagnoosi oli keskemeno. Noh, tässä on vuodellut enemmän ja vähemmän ja oletin et menkat alko viime pe mut oli niukat ja kerran holahti enemmän. No tein nyt sitten eilen kun tuli 4 viikkoa tuosta ultrasta niin polin antaman tarkistustestin joka olikin hämmästykseksi kirkas positiivinen.. Yhdyntöjä ei ole keskenmenon jälkeen ollut, ainoat kerrat on ollut helmikuun lopussa ja maaliskuun alussa.. Maanantaina pääsen vasta ultraan ja verikokeeseen, että katsotaan mikä tämä homma nyt on. Pientä pistelyä/jomottelua on vasemmalla ja pientä vuotoa pyyhkiessä tulee haaleaa.. pelko kohdunulkoisesta on SUURI kun pelkään että räjähtää kohta jos on munajohtimessa kun viikkoja edellisistä menkoista laskettuna olisi 9+ jotain.. Onko muilla kokemuksia? Neuvolan ja polin hoitajan mukaan jolle soitin niin jos olisi kohdunulkoinen niin olisi jo kyllä tullut kunnolla kipeäksi.. Tosin itse en normaaliin raskauteen kyllä usko kun en ymmärrä miten voisi olla mahdollista, ainoa mahdollisuus on että ei vain näkynyt ultrassa tuolloin vielä mutta hcg oli kyllä sen verran matala että siihenkään en usko.. Kokemuksia?