Harhaanjohtajalle ja koko perheelle suuresti onnea pienestä rinsessasta! :heart:
Mä sain tänään vietyä pissanäytteen, puhdas oli.
Päätä särkenyt pian puoltoista viikkoa eikä lääkkeet enää auta, koitan sinnitellä torstaille kun on sairaalalääkärin ja sisätautilääkärin ajat naikkarilla, jos tähän saisi sieltä apua ettei tartte mennä päivystykseen taas tippaan niin kuin joskus ennenkin.. :/ Tää on vaan niin vedon pois vievä vaiva, ei jaksais.. Täytyy huomenna varmaan koittaa katsella jos jostain löytyis mun kukkarolle sopiva hieroja, saattais sekin auttaa. Kiitollinen olen jos joku osaa pk-seudulta edullista hierojaa vinkata. :wave:
Muuten olo on ihan hyvä, eikä tosiaan uskois että parin kuukauden päästä on nyytti kainalossa, mitään en ole pojalle vielä saanut valmiiks laitettua, tartteis pikkuhiljaa alkaa kattelee vaatteille paikkaa ja alkaa pesemään ja katsoo jos jotain vaatetta viel tarvii mitä ei ei ole jäänyt toiselta pojalta.. Kaiken maailman hommattavaa kyllä ois vielä kun en tosiaan mitään ole laittanut, perjantaina menen viimestään katsomaan tuplia, muutoin tartteis tehä kauppalista et mitä kaikkea sitä nyt tarttikaan.. :ashamed:
Jos nyt koittais keksiä itsellekin jotain syötävää kun lapset tuossa jo söi..
NN rv 33+1