?
-------
Vieras
Ei mekään olla vielä kerrottu kellekkään, toisaalta tekis jo mieli, mut kun muistaa mikä hälinä siitä alko edellisellä kerralla ni ehkä vielä vois odottaa. Sen oon ainakin päättänyt etten kerro tarkkaa laskettua päivää kellekkään vaan vaan suuntaa-antavasti et marraskuussa. Ihan hirveetä hiillostusta nimittäin tuli viimeks, hyvä ettei menny välit poikki mutsin kanssa kun se riivas!
Ja ällötysolo vaan pahenee, tänäänkin 3 kertaa oon byytannu. Ja päätä särkee koko ajan, lieneekö merkki kohonneesta verenpaineesta... toivottavasti ei, sen kanssa oli ongelmia myös viimeks.
Pientä mahakipua tai jotain nipistelyä on ollu ja esim seisomaan noustessa saattaa vihlasta, kuulunee asiaan.
No, pikkuhiljaa porskutellaan eteenpäin, toivotaan että kaikilla kaikki menee hyvin!
Lness rv 7+2
Ja ällötysolo vaan pahenee, tänäänkin 3 kertaa oon byytannu. Ja päätä särkee koko ajan, lieneekö merkki kohonneesta verenpaineesta... toivottavasti ei, sen kanssa oli ongelmia myös viimeks.
Pientä mahakipua tai jotain nipistelyä on ollu ja esim seisomaan noustessa saattaa vihlasta, kuulunee asiaan.
No, pikkuhiljaa porskutellaan eteenpäin, toivotaan että kaikilla kaikki menee hyvin!
Lness rv 7+2