heipsan! B)
tännekkin ilmoitan että huomenna on pk-seudulla tapaaminen
JUMBON hesessä kl 13 jos joku täältä ei ole vielä huomannut keskustelua fb:n puolella.
Ihanasti meidän nappulat kasvaa ja kehittyy, toisaalta haikeeta kun aika menee niin nopeasti ja vauva-aikaa ei kohta muistakkaan

mut innolla odotan jo millon poika oppii ryömimään ja mitä muita hienoja taitoja vielä oppii tässä lähitulevaisuudessa =) kohta se menee jo kouluun
kiva ku alkaa kevät jo ilmoittaa tulostaan, olen niin kurkkua myöten täynnä jo talvea ja tota lumimäärää ku ei ole päässyt vaunuilemaan. Edo maistelee kanssa jo soseita, kääntyy hienosti mahalleen, ja on kova juttelemaan ja pärskyttelemään :heart: yöt menee edelleen hyvin, tossa oli kyllä 3 yötä valvomista mut nyt taas nukkuu hyvin, aamulla 7 aikaan pitää prinssi nostaa viereen nukkumaan jossa jatkaa uniaan välillä jopa 10 asti, herätää mut sitten naurullaan ja höpinöillään :heart: ei parempaa herätystä olekkaan

päivät menee edelleen miten menee, nukkuu jos ollaan kaupoissa ja jos kyläillään nii on jo ihan mielellään muidenki sylissä ku vaan mun, sillä meni jo vierastaminen ohi ainakin toistaiseksi..
ilmakylpyjä harrastetaan täälläkin, laitan lattialle oman makuupussinsa päälle kellimään ja tykkää kovasti, nauraen heittää pissat mun päälle mut ei se haittaa

käytetään jo 74cm vaatteita ja nyt on jo viides haalari käytössä ku ei voi tota ylikuumaa toppahaalaria enää pitää, reppana ku on muutenki tommonen kuumakalle..
ja voi elämä tätä vauvakuumetta, ois niin ihana saada pienellä ikäerolla toinen mut mies ei oikeen ole lämmennyt ajatukselle.. ja pitäs mulla saada opinnot alotettua edes jollekkin mallille ennen seuraavaa...
nyt siivoomaan keittiö vielä ku ehtii, toinen nukkuu ihme ja kumma jo toista tuntia päikkäreitä sisällä.
ja joo hyi sitä eilistä sieppausta, ihan järkyttävää. mikä lie pipipää käyny varastamassa toisen vauvan, onneksi löyty pikkanen mut eikös se ollu 20cm hangen alla? aivan kamalaa, ei riitä että varastaa ensin vauvan vaan pitää kaivaa se hankeen vielä piiloon!! miettikää sitä vanhempien tuskaa sillä hetkellä kun menee kattomaan vaunuihin eikä lapsi enää olekkaan siellä, mulla tuli ihan itku :'( mut onneksi tosiaan kaikki hyvin nyt :flower:
ens vkolla 4kk neuvola, palaan viimeistään silloin asiaan :wave:
hyviä vointeja kaikille ja aurinkoisia vaunukelejä B)