Hei pitkästä aikaa =)
En tosiaan ole edes muistanut käydä lukemassa kuulumisianne

saati sitten jotain viestiä itsestämme rustannut
Kotona olen edelleen ja siihen asti nyt aion olla, kun pikkis täyttää sen 3v. Toisaalta vaikeaa oli päätöksen teko, kun mieli teki töihin ja kotonakin halusin yhä olla... Mutta päätöksen kun sain tehtyä, ei ole harmittanut eikä mietityttänyt kertaakaan eli meille oikea päätös tuli tehtyä =)
Syksystä asti olen miettinyt perhekerhoon menoa, mutta kertaakaan ei olla vielä sinne asti päästy

Täällä kerhopäivä on keskiviikko ja meillä on juuri sinä päivänä muskari. Voi olla, että tulisi turhan paljon aktiviteettia yhdelle päivälle. Mietin vaan, että jaksaako olla sitten illalla muskarissa. Muita harrastuksia meillä ei sitten olekaan.
Uhmaikä on meilläkin alkanut oikein kunnolla. Voimakastahtoinen ja touhukas kaveri on. Joka paikkaan ehtii, mutta tottelee kuitenkin kieltoja. Traktorit ja autot on pop =) Samoin palapelit ja piirtäminen. Ostin viime viikolla sellaisen piirrustuslevyn ja siitä tuo pikkis on kovasti tykännyt.
Lauseita ei vielä tule. Yksittäisiä sanoja kyllä, mutta hitaampaan tahtiin kuin kahdella ensimmäisellä. Eiköhän tuo kuitenkin vielä ehdi puhua ihan tarpeeksi

Ymmärtää tosi hyvin kaikki asiat ja tulee ymmärretyksi.
Potalla käy, vaippaa pidetään ulkona ja öisin. Pukee jonkin verran jo itse ja viime viikolla oppi polkemaan tuollaista pientä kolmipyöräistä =)
Tällaista meille =)
Ihanaista syksyä kaikille
Ronkeli (ex-kotihengetär) ja pikku-ukko 1v10kk :heart: