**Tammitaaperot-08**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saaru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin ja miten pääsen finland verkostoon?siis mitä se niinkuin tarkoittaa.

Potasta:Elliä olen muutaman kerran laittanut potalle unien jälkeenja ruoan jälkeen mutta ei olla saatu tulosta.jos pidän potan lattialla niin nousee heti pois mut muutaman kerran ollaan istuttu pitkään niin että sekä potta että tyttö on mun sylissä ja siinä sit leluja katseltu.

Esikoinen teki tässä vaiheessa kakat jo lähes joka päivä pottaan.Mutta Elliä on vaikeempi lukea.Yleensä kun huomaan niin kakat on jo housussa...
Ellin kanssa varmaan potatellaan sit vasta kun aletaan opettelemaan kuivaksi.

Hema. ->Asetukset->verkostot. Sieltä valitset verkostoksi finland. Se tammimammat on joku muu.

Potasta. Sampoa on yritetty siinä monta kertaa, mut ei olla saatu mitään aikaiseksi.

Meillä ei ole mitään erityistä äitiin takertumista. Iskä kelpaa yhtä hyvin syliksi. Kuten myös mun äiti.

Nyt on ollut soijamaito käytössä eilisestä ja jööti on taas kiinteetä. Se järkky haju on myös poissa :D Tarvii varmaa silti kysellä vähän miten tarttis toimia jatkossa, jatketaanko soijamaidolla vai mitä pitäs tehdä.. :snotty:

Juu, tänään sain kiinni terveydenhoitajan, jameinas ettei nykyään aleta ottaan niitä vasta-aineita verestä, jos ei ole ihan varma et on tartunnan saanut :o kun ei sille voi tehdä mitään..no voihan sille tehhä ja voi seurata vauvaa jos minä olen saanut rokon ja vauva alkaa voida huonosti..yleensä ainakin monessa eri lähteessä kun googletin, niin tehdään ne vasta-aine kokeet, ja jos on saanut tuoreen tartunnan, niin sit sikiötä seurataa 10 viikkoa (viikon välein ultralla) kaiken varalta..Noo hää aikoi haastatella vielä lekuria, ja huomenna soitella otetaanko verikokeita..mut veikkaan et ei :ashamed:

Potatuksesta Meillähän tehtiin silloin 7 kk melkein kaikki kakat pottaan, ja pissat myös unien ja ruuan jälkeen..uutuuden viehätystä..heti kun oppi nousemaan ylös, niin onkin ollut haasteellisempaa yrittää saada poitsu pysymään potalla..kirja meilläkin todettu hyväksi keinoksi..nykyään kuiten melkeen jokakerta tulee pissat ainakin kerran ja kakatkin välillä..ja välillä kakat tulee 5min sen jälkeen kun noustaan potalta niin vaippaan :x

Katja Onnea vielä kerran tuosta sun työ hommasta..kuulostaa kuin lottovoitolta, hienoa :flower:

Onnea myös synttäri sankareille, myös eilisille !!! :flower:

Olikos muuta :whistle:

Ihanainen vapaa-aamu! Irenen kummitäti nappas tytöt eilen matkaansa ja ne on ollut yökylässä sielä. Ihanaa, ei yöllisiä herätyksiä!!! Illalla "leikittiin" miehen kanssa, että meillä ei ole lapsia; käytiin keilaamassa, Subwayssa syömässä ja istuttiin yömyöhään huoltamolla kahvilla ja pelaamassa fotoplayta.

Tänään on sitten asioidenhoitopäivä ja olen aikatauluttanut päivän melko tarkkaan. Joten nyt menox!

Mukavata perjantaita kaikille.

Oih, luksukselta kuulostaa shakin vapaa ilta ja päivä :heart:
Meillä mies kotiutuu tänään reissultaan ja mulla normi työilta päälle. Sitten huomenna haipakkaa ja sumplimista riittänee..Ois esikon jäkipeliä, keskimmäinen hoitoo ja yökylään ja Lucan 1.v kuvaus ja mikä parasta MUN ILTAMENOT :D Ihan vitakassa taas ootaan huomista. Täällä koitan mallailla uusia vaatteita yms. farkkuhuumassa ostin sitten toisetkin farkut ja saa olla kyl tyytyväinen, koon 36 farkut sai napata mukaan :heart: Niillä passaa sitten huomenissa ketkuttaa.

Muuten meillä tätä perussettiä. Lucalla korvat kontrolloitiin ja ne oli ok. Silmä rähmi (tainnu kyl jo tästä kirjoitella tänne) Nyt sitten pari pvä ollu silmä hyvänä, mut tänään sitten taas enemmän. Äkkii vaa tippoja taas et huomenna olis kuvauksessa hyvänä.

Meillä Luca kans huutaa mun perään jos oon kotona ja meen esim vessaan tai yläkertaan. Mut jos lähden kokonaan pois kotoa, niin reippaaasti huiskuttaa yms on reipas kotona.

Vieläkä muuten monella juodaa tuttipullosta? Meillä juokastaa satsit pullosta 2-3kertaa pvässä (sis.1 unimaito, nukkumaan mennessä) Mitkä suunnitelmat vierottaa. Mä oon noi isommat vierottanut all 1½v pullosta ja tuttia ne ei syöneetkää enää tuohon ikää. Ite jättivät pois alle vuosikkaana. Lucalle puolestaa tutti on tosi tärkeä. Nyt onkin koitettu vähentää sitä päivällä luttuuttamista leikkiessä yms. reissuun ja unille sitten tutti.

Mutta nyt kaffetta..*huomisen huumassa*

Moi!

Josko minäkin muutaman sanan raapasisin...

Hieno homma, että sulla Saaru on huomenna omaa menoa, nautihan olostasi :)

Meillä poika ei koskaan ole tuttipulloa oikein juonut, mutta tuttia kyllä syö. Ja söis varmaan koko ajan nykyään, mutta rajoitan sen lähinnä unille ja reissuille. Josko nyt jonkin aikaa antais sen vielä lussutella ja sit viimeistään kesällä yrittäis vierrottaa tai siis vierrottaa sen silloin ;)

Shakin oma-aika kuulosti kyl tosi hyvältä. Meidän poika ei ole vielä kertaakaan ollut yökylässä, mut varmaan tuossa maaliskuulla menee, kun meill olis yhteistä menoa meihen kanssa tiedossa.

Joku kyseli pottailusta. Meillä poika kans pottaillut puoli vuotiaasta saakka. Usemmat pissat sinne päivän aikana saalistetaan ja yleensä kaikki kakat. Paitsi nyt antibioottikuuri on tehnyt sen että kakat tulee seitsemässä eri lähetyksessä päivän aikana, joten nyt on taas saanut peseskelläkin. Mutta siis mitään estettä ei tän ikäisen potatukselle ole. Ja ne puheet siitä, että lapsi saa traumoja,jos liian aikaisin potattaa liittyy siihen, että jos lapsi ei todellakaan suostu potalle istumaan niin pakottaa ei saa. (kyseisen kysyjän anoppi on varmaan aikoinaan köytetty pottaan, kun on niin vastaan tätä touhua ;) )Mutta siis niin kuin jo jotkut tuossa kirjoittikin niin jotain ihmeteltävää käteen tai kirjanlukua yhdessä niin jossakin vaiheessa ne pissatkin sinne sit lirahtaa ja niitä sitten tietty ihastellaan yhdessä:) Onnea vaan pottailuihin!

Mut hei nyt lattianmoppauspuuhiin!

Mukavata viikonloppua :wave:

Kide

Saaru: Meillä kun ei oo ollenkaan tuttia käytössä, niin en aio kiirehtiä tuttipullosta vierottamisen kanssa. Päiväunille ja yöunille mennessä siis juo pullosta unimaidot, ja se rauoittaa mukavasti. Ehkä jos lähempänä 2-v sitten suunnittelisi sitä pullosta vierottamista.

Täällä on reilut -15 astetta pakkasta, käytiin Albertin kanssa aamusella 2h ulkona, aattelin että kyllä nyt Albertille ulkoilun jälkeen unet maittaa, ja kun aamulla heräsi jo ennen kuutta, niin joopajoo, ei ees puoltatuntia nukkunut. Vähän kyllä kyrsii, kun työt aloitan, ja Albertin nukkuminen on tuota luokkaa.. ei varmaan kerkee kaikki hoitolapset ees nukahtaa kun Albert jo herää :kieh: :laugh:

Hei taas!

Huh, mikä viikko takana, toivottavasti nyt jo helpottaa. Eli ensin mies tuli maanantaina kesken illan töistä lääkärin kautta kotiin, norovirus päässyt iskemään. Jokavälissä sitte koitettiin käsidesin kanssa lutrata, pyyhkeitä vaihtaa ja desinfioida vessaa, mutta siitä huolimatta ite oksensin toissayön. Eilisen päivän sitte kuumeessa makasin, mutta tänään olo jo lähes normaali. Nyt vaan toivotaan, että Laura ois taudilta välttyny. Lisättiin ruokaan taas Rela-tippoja ja Gefilus-piimää Laura muutenki juo, joten toivotaan, että maitohappobakteerit auttas.

Potalla meillä on kanssa muutama kerta kävästy, mutta saalista ei ole onnistuttu nappaamaan. Usein ollaan auttamattomasti liian myöhässä, kakat/pissat on jo tullut, kun potalle oltas menossa. Kovin kauaa ei Laura myöskään malta siinä istua, mutta vähitellen lisätään istutuskertoja ja toivottavasti sitten tulostakin saadaan.

Tuttipulloa meillä ei ole ollut käytössä enää puoleen vuoteen, mutta vielä olen imettänyt aamulla ja illalla. Eilen kuumeessa imetin vaan illalla, ja tänäänki sitte tarkotuksella jätin aamumaidon pois. Eli pikkuhiljaa tästä ois tarkotus imetyksestä luopua, jos vaikka sit itekkin johonki iltamenoihin pääsis.

Mukavaa viikonloppua!

Shakilla oli ihana vapaailta :flower:
Saarulle mukavaa menoiltaa ;)

Meillä ei Elli ole vielä ollut yökylässä ja ei varmaan hetkeen menekään.Huomenna on ekaa kertaa mummin hoivissa muutaman tunnin kun mulla ja miehellä töitä.Yökylää sit ehkä toukokuulla tiedossa.

Tuttipullosta:meillä ei ole tutti tai tuttipullo ollut ollenkaan käytössä kun ei ole niitä huolinut.Olis tarkoitus vierottaa tissistä mutta nyt Ellillä tulee 3 poskihammas ja on tosi takertuvainen että ei ole oikea aika.En siis enää tarjoile tissiä kun illalla mutta päivällä hamuaa sit sylissä huikkaa ja vielä on saanut =) pääasia on se että kun mä olen poissa niin ei sitä kaipaa eli ei ole este mun menoille.Mies on kerran nukuttanutkin ilman iltamaitoo.
Elli ei juo mukista kun vettä eli meillä siirryttiin suosiolla kalkkitabletteihin.Eiköhän se maito ala joskus maistumaan ja jos ei maistu niin otetaan kalkki sit purkista.

Maijalle paranemisia ja toivotaan että ei tartu Lauraan vaikka jos on noro niin sitä on vaikee välttää...se kun ei käsideseistä välitä,kloorista vaan.

Hauskaa viikonloppua!!!

Ai niin laitoin muuten anomuksen sinne FB:N puolelle siitä meidän ryhmästä =)

Heipä hei!!

anskuliinille :hug: ja Pikulle myös :hug:

Maijan porukalle paranemisia, toivottavasti ei Lauraan tartu :hug:

Potatuksesta ni meillähän se alettiin tossa vuodenvaihteessa joskus, muutamia pissoja päivittäin saadaan saaliiks, hiljaa hyvä tulee =)

Tuttipullosta, meillähän se jäi nyt sitten pois ku ei nukkumaanmenopulloo anneta. Se pullon jättäminen ei tuottanu vaikeuksia sinänsä, kahtena iltana sitä kaipas, mutta sillon sit sylitettiin ja silitettiin tietystikin. Nykyään nukahtaa kun vähän selkää silittää, tai on vaan vierellä hetken. Ja tuttia ei syönyt ku hetken sillon joskus. Nokkamuki meillä käytössä vallan.

Ihanaa vapaa iltaa Saarulle =) Me kanssa lähdetään huomenna useamman pariskunnan voimin juhlimaan näitä mitä tässä tamminkuussa on ollu. Poju jää eka kerran yöhoitoon tänne mun vanhemmile. Huomenna on mun vanhenemispäivä :flower:

Kivalta kuulosti tuo shakin vapaailta =) varsinkin tuo huoltoasemalla istuminen =)

Onnittelut vielä Katjalle työkuviosta :flower: Mikäs olit ammatiltas, meinasin että tarviikos siihen mitän koulutusta, siis tuohon perhepäivähoitajaksi? Tai no olihan äitis hoitaja mut kuitenkin? Mua toisaalta vois kiinnostaa, ja ehkä juur jos läytäs parin jostain.. Ruvetaanko Gorthaur pph:ksi?? Tohon puolimatkaan johonkin, hommataan joku tila :laugh:

Joo, mutta mä meen ihasteleen pojan kävelyharjotuksia :heart: ja pitsa tuli juur uunista :p Kyllä mä vaan aika innolla ootan kyllä huomista, pääsee vähän tuulettuun ja pukeutuun kivasti, tukkakin laitettiin tänään :D Eikun nyt menoks :wave:

-c-

Toivottavasti Laura ei sairastu.

Pottailu meilläkin alotettu, mutta laiska olen :ashamed: Nyt oon yrittänyt tsempata ja laittaa aina kun mahdollista potalle. Kyllä sinne päivittäin jotain tulee.

tuttipullo meilläkin nyt jäänyt pois ja nokkamukista/mukista juo.
Tuttia kanssa rajoitetaan, unille mennessä saa ja autossa välillä. Oon kyllä yrittänyt laittaa välillä unille ilman tuttia ja kyllä se muutaman kerran on onnistunutkin.

Cattie: Mie oon lähihoitaja. Eli se on soveltuva koulutus tuohon hommaan.

Ja kaikille kiitos onnitteluista. Voi sitten olla että mun palstailut jää vähemmälle kun työt aloitan, mut yritän aina välillä käydä kuulumisia kertoilemassa!

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:

Iltaa vielä :wave:

Anskuliinille :hug: , kovasti jaksamista sinulle ja perheellesi.

Katjalle onnittelut uusista työkuvioista :flower:

Ja Cattielle oikein mukavaa iltaa huomiseksi =)

Nyt eilisen teho-osaston pariin....

Moimoi :wave:

Paranemisia sairastelijoille.

Meijän poika pääsi nyt sitten lehteen ja ensi perjantaina nähtään millanen ilme on päällä. Tänään hain myös 1 vuotiskuvauksen koevedokset, repesin ihan ääneen nauramaan siellä liikkeessä, kun olivat niin hyviä kuvia. Studion omistaja kysyi vielä että saavatko he käyttää Leevin kuvaa nettisivuilla ja lehtimainoksissa, no tietty annoin luvan :D jospa meijän pojasta tulis julkkis :laugh:

Huomenna mennään Leevin kanssa mun äitin luo ja illalla menen kamujen kanssa syömään. Yötä ollaan siellä ja sunnuntaina takas kotiin katsomaan mahdollisesti krapulaista miestä...

Mukavaa viikonloppua! Mies onkin ensi viikon lomalla, voi olla meikäläisen kirjoittelu hiukan hiljasta.

Iltaa... |O |O Onpa ollut raskas päivä, esikoisella joku ihme känkkäränkkä päivä... Kaikki huonosti jne... :kieh: Ja Emma vaistonnut sen, joten hänkin kiukutellut... Nyt vasta sain ne maatekin!!! :kieh: :ashamed:
KATJA: kuulostaa kyllä tosi hyvältä noi sun työkuviot! Onnea! :hug:
CATTIE: hauskaa iltaa teille huomenna! Kuten myös SAARULLE!!! B)
MAIJA: toivottavasti Laura ei sairastu! b =) b
SHAKKI: voi kun teillä on ollut ihana ilta! KIva juttu!
POTTAILUSTA: ollaan kokeiltu, kun esikoinen jo tässä iässää usein pottaan pissaili. Mutta Emma saa ihan totaalisen raivarin potalla joten ei ole onnistunut vielä.. :snotty: Kokeilen aina viikon välein, että josko...
TUTTIPULLOSTA: meillä Emma saa pullon 3 kertaa päivässä yleensä. Aamulla, päiväunille ja yöunille. Sellanen 200 ml kerralla. Välillä saa muutenkin, jos kovin pyytää... Ja uskokaa, tää neiti osaa pyytää! Puvvoo, puvvoo... pyäää pyää PUVVOO!!! :laugh: Tuttia syö unille mentäessä ja pari kertaa yössä saa lykkiä suuhun. Muuten olen jo koittanut rajoittaa sitä... Toi esikoinen ei olekaan tuttia syönyt, vaan peukkua! :kieh: Ja vieläkin se menee suuhun, vaikka mitä olen yrittänyt... :ashamed: Niin, ja nokkamukia meillä juodaan päivisin, vettä ja välillä maitoa. Ja joskus mehua... :ashamed:
Niin ja SAARU: oletpa sä pieni! Onnea ! :flower:
Meillä on Emman ihan ykkösjuttu nyt tanssiminen. Ja kun iskä osti esikoiselle vuosi sitten oikein kunnon discokoneet, on monta valokonetta, savukone, peilipalloja, stropovalot ym, niin nehän on ihan ykkösjuttu! Jostain Saksasta tilasi ne... Emma saattaa siskon kanssa jopa KAKSI tuntia tanssia ihan innoissaan.. Yleensä kerran, kaksi kuussa saavat discot, muuten musa pauhaa ilman discovaloja koko päivän ja joka päivä! :D Heti aamulla kun herää, kävelee soittimen luokse ja näyttää, että äiti tota... :laugh: :heart:
Nyt tuli hiljaista... Hipsin siis itsekin maate! :wave:

Tulin toivottamaan kaikille oikein mukavaa viikonloppua, ja Mukavaa iltaa Saarulle ja voi vitsi sää oot kyllä hienosti pysynyt tavoitteissa ton painon pudotuksen suhteen, onnea :flower:

Ja mukavaa iltaa myös cattielle ja Niipa myös oli menossa kavereiden kanssa syömään..eli nauttikaahan.. ja kivalta kuulosti tuo shakin vapaa ilta ja päivä =)

Tanssiminen on muuten meilläkin pojalla ollut ykkös hitti jo jonkun aikaa..ja mitä menevämpää musiikkia, niin sen parempi :D se on niin suloista katsottavaa...

Mie muuten pääsin siihen verikokeeseen sit kuitenkin, ja ke aikoi soitella tuloksia, jos on jotain hälyyttävää...

Nyt suihkuun :wave:

Täälläpä on tänään hiljaista. Ootte tainnut kaikki ottaa mallia Cattiesta, Niipasta ja Saarusta ja lähteneet juhlimaan. Toivottavasti juhlijoilla on mukavat bileet!

Meillä sitten tytöt eilen palaili yökyläreissulta. Kaikki oli mennyt mukavasti. Irkku kyllä otti pultit, kun näki äidin pitkän eron jälkeen. Olis varmaan halunnu mielummin jäädä kummitädin luokse... vai oiskohan sittenkin ikävä purkautunut itkuna, kun taas äidin näki.
Kauhean räkätaudin nuo neidit tuolta vierailulta sai. Oliskohan siellä olevilla hoitolapsilla ollut flunssa? Nyt saa olla jatkuvaan nenää pyyhkimässä. Toivottavasti eivät nyt enempi kipeeksi tule, mun pitäis alottaa maanantaina työt! Ikävä olis ilmottaa heti ekapäivänä hoitolasten vanhemmille, että omat lapset on kipeenä.

Tuttipullosta: Meillä on vain muutaman kerran yritetty pulloa vaihtelevalla menestyksellä. Nokkamukista alettiin juomaan, kun kiinteät alotettiin ja maito on imetty tissistä. Nyt ollaan pikkuhiljaa maisteltu lehmänmaitoa ja imetyskertoja on vielä 1-2 päivässä (aamuimetystä olen nyt jättämässä pois, joten vain iltatissi jää ).

Pottailusta: Irene istuu potalla mielellään ja usein vaipanvaihdon yhteydessä siinä istutaankin. Monesti, kun yritän laittaa uutta vaippaa, Irene alkaa kiemurrella ja kitistä ja sillon jos istuttaa potalle, melkovarmasti pissa tai kakka pottaan tulee. Sitten yhdessä taputetaan tuotokselle. Yleensä ruokailujen jälkeen on otollisin aika pottasaaliille.

Meillä Irene myös tykkää tanssia. Jos vain musiikkia jostain kuuluu, jo alkaa pylly heilumaan. Tosi soman näköistä.

Mä ostin perjantaina kirja-alesta Pieni tähtesi (mitä astrologia paljastaa pienestä ihmeestäsi) -kirjan. Aivan valloittava kirja! Mä ostin sen oikeestaan siskolle, kun se saa vauvan ens kuussa, mutta ehkä toi täytyy pitää ite, tai sit käydä ostamassa toinen.

Nyt kattomaan töllöä.

PS Yritin muuten yks ilta laittaa anomusta sinne facebookin parasta ennen yhteisöön. En tiedä onnistuinko...

Hui hai.Koko viikonloppu on töitä tehty ja taas alkaa uusi viikko.

Kyllä se on yllättävän raskasta heräillä yöllä ja sit raahautua töihin ja kun tulee kotiin alkaa taas rumba täällä.

Täällä on porukka ollut juhlimassa,toivottavasti teillä on ollut kivaa =)

Me mennään huomenna hakemaan Ellin rokotus ja sit pitäis soitella kuvaamoon ja tilata kuvia ja mitäs muuta...
Mulla ei nyt oikeen olekaan asiaa,takki tyhjä.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!mä lähden laittamaan pitsaa uunii(laiharipitsaa tietty :laugh: )

Mies lähti käymään grillillä, kun sillä on tänään ollut "krapulapäivä". Leevi nukkuu ja piakkoin pitää sekin käydä herättämässä, tai miehelläkin alkaa huomenna se loma niin ei ihan niin tarkkaa oo noitten nukkumaanmenojen kanssa. Huomenna meillä taas perhekerho ja tiistaina meinasin viedä jälleen sinne kirpparille tavaraa. Oriflamessa olen ensimmäiset tilaukset saanut ja tämä muija on aivan into piukassa. Mulla pitää olla koko ajan meneillään jotain pientä sivubisnestä tuon pojan hoitamisen ohella :D

Tultiin Samppiksen kaa kotiin tossa pari tuntii sitte. Oltii Porissa perjantaista asti. Mä olin mun kaverin kanssa ensi vähä pörisemässä huoltsikalla ja sit mentiin kattoo, ku Ässät anto lukolle vähän kyytiä :D Eilen olin neuletapaamisessa, kauheesti oli tullut uusii naamoja sinne. Ihan hyvä vaan. Sit kävin vähän shoppailemassa, ku kerranki pääsi ihan yksiksee :D

Onkos teillä muilla mammoilla muuten tatuointeja? Mulla on neljä ja lisää on ollut suunnitteilla jo pitkään. Yksi ainakin vielä. Uusin mulla on kohta 5-vuotias.. olis siis tosiaan jo aika uusille :laugh:

Niin ja te naimisissa olevat ja muut pileitten järjestäjät.. Saatiin yhestä paikasta tarjous ja nyt kysynkin teiltä kannattaako tämmönen diili. Eli ruokailu, kakkukahvit, tarjoilijat, astiat, pöytäliinat, tila yht. 38?/naama. Ruokapuolesta ollan käyty keskustelees, et olis suurinpiirtein tämmöstä: 3 eri salaattia, 3 eri sorttia kalaa, kananmunapuolikkaita jollain tökötillä, pottuja, kasvisgratiini ja possua. Sit kahvi ja kakku. Vieraita on n. 60-65. Meistä keltanokista tää on reilu, onko teistä? :attn:

Niin ja selvitymisjaksuja teille krapulaisille :hug: ... :laugh:

Gorthaur:ihan reilulta kuulostaa.meillä oli lisäksi alkumaljat ja ruokaviinit kahdella kaadolla ja se oli noin 45 euroo per henki.(muistaakseni) ruokamenu oli ehkä laajempi kun tuo mutta hyvältä teidän ruoka kuulostaa.
Ihanaa kuunnella hääjärjestelyistä,omista kun on peräti 3.5 vuotta =)

Meidän Elli sitten kunnostautui ja oppi kiipeemään sohvalle.nyt alkoi sit kiva vahtiminen :o

Hema. Eli kannattaisi siis tarttua vaan tuohon tarjoukseen.. Ruuan kaa on tietty ruokajuomat. Tuohon siis kuuluu myös ne alkumaljat. Unohdin ihan, ku ite en semmosta kuoharia, shamppanjaa yms juo :x Mie oon niin hienohelma ja juon vaan lonkkua ja sitäkin vaan yhtä merkkiä.. +kirkkaita. Musta on tullut nirso vanhoina päivinä :laugh:

Moi.
Me ollaan vietetty viikonloppua rauhallisissa merkeissä kotosalla, paitsi tänään käytiin koko porukka hoploopissa, ja oli kyl kivaa :D
Huomen aamuna olis sitten herätys klo.5.20, kun lähdetään miehen kyydillä mun äidin luokse päiväksi. Pph:n päällikkö tulee käymään vähän käytännön asioita mun kanssa juttelemaan, ja hoitolapset tulee tutustumaan. Kivaa, paitsi vähän jänskättää :)

Missäs Saaru, onko kaamee kapula? :laugh:
Gorthaur: Hyvältä kuulostaa teidän häämenu+hintakin kuulostaa simppeliltä.
anskuliini: Pojalle paranemisia :hug:

Mulla lähti tammikuun aikana -3,1kg, mihin oon erittäin tyytyväinen.

Yhteistyössä