Helena2013, toivottavasti olet raskaana. Jännää että huomenna selviää
vosin kertoa hieman omista kokemuksista, kun olin ekan kerran raskaana. Silloin heräsin yöllänoin viikkoa ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa, ja oli hirveän huono olo, tuntui että oksennus tulee, mutta se meni ohi noin 5 minuutissa. Aamulla ei ollut enää yhtään huono olo ja arvelin että olisi voinut johtua siitä että olin tullut raskaaksi. Sitten samoihin aikoihin teki ihan hirveästi mieli salmiakkia, vaikka en yleensä tykkää ja mies katsoi kun ostin kasan samiakkia ja söin ne automatkalla yhteen putkeen.. ja hän sanoi, "nyt olet kyllä raskaana!".. kun menkkojen piti alkaa, minulla oli rinnat kipeämmät kuin yleensä, mutta samanlaisia kipuja vatsassa kuin juuri ennen menkkojen alkamista.. ja luulin että menkat alkaa.. no ei alkanut ja pari päivää jaksoin odotella ja sitten tein testin ja ihan selkeä raskausplussa tuli
tämä siis 3 vuotta sitten. Ovulaatio oli myös siirtynyt neljä päivää aikaisemmaksi silloin, joten siksi ostin nyt ovistestejä, että jotenki tietäisi. Mietin tässä, niitä lauantain kramppeja, että oliko se munasolu jo irronnut, kun perjantaina näytti niin selkeää ovisplussaa, mutta myös jo torstaina.. tiedä sitten!