masennus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen niin tyytyväinen,että masennus on väistynyt minun elämästäni.Olen nyt ollut 10 kk ilman lääkkeitä ja hyvin tuntuu menevän en enää pelkää niin paljon,että uusiintuuko masennus.Toivottavasti pystyn nauttimaan tulevasta äitiydestä enemmän kuin esikoisen kanssa.

Minä vielä odotan tuota et voin sanoa noin. Minulla oli vuosi sitten lapsivuodepsykoosi ja vakava raskauden jälkeinen masennus. Pahin masennus on jo väistynyt mutta unettomuuteen joudun vielä lääkettä syömään eli jotakin ahdistusta on vielä jäljellä...

Täällä kans ollaan masennuksesta toivuttu hyvin. Lääkitystä olen pienentänyt ja vielä 2 askelta siihen että voi sanoa että sen on lopettanut. Annoskoko on pienin mahdollinen ja menee joka päivä vielä. Mutta elämääni olen tällä hetkellä täysin tyytyväinen ja onnellinen, joten mikäs tässä on porskutellessa. Tsemppiä kaikille!

Minä vielä odotan tuota et voin sanoa noin. Minulla oli vuosi sitten lapsivuodepsykoosi ja vakava raskauden jälkeinen masennus. Pahin masennus on jo väistynyt mutta unettomuuteen joudun vielä lääkettä syömään eli jotakin ahdistusta on vielä jäljellä...

Minäkin jouduin psykoosiin mutta en tänä päivänäkään ole saannu vastausta mikä mulla oli monta vuotta.Ei mitään kunnon diagnoosia lääkäreiltä ole saannut psykologilla käy edelleen.
Voimia sinulle toivottavasti sinunkin elämä paranee nopeasti :) ihanaa nauttia elämästä.

[QUOTE="manta";24456955]Täällä kans ollaan masennuksesta toivuttu hyvin. Lääkitystä olen pienentänyt ja vielä 2 askelta siihen että voi sanoa että sen on lopettanut. Annoskoko on pienin mahdollinen ja menee joka päivä vielä. Mutta elämääni olen tällä hetkellä täysin tyytyväinen ja onnellinen, joten mikäs tässä on porskutellessa. Tsemppiä kaikille![/QUOTE]

Mä itse pyysin ,että lopettaisiinko lääkitys .Ehdotettiinko sulle vähentämistä vai itsekö ehdotit?
Onnitteluni :)

Yhteistyössä