Masennustako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
Voiko sen takia mennä päivystykseen, jos on vielä jaloillaan, mutta pää leviämispisteessä? Taannoin kun mies mut vei, en pystyny enää puhumaan, itkin vaan. Nyt en ole ihan siinä pisteessä vielä, itken kyllä lähes koko ajan, mutta pystyn hetkellisesti kokoamaan itseni.

Miksi ei..

Kiitän tsempanneita. Menen vielä tänään päivystykseen. Pelottaa vielä sitten soittaa töihin, etten tulekaan. Todennäköisesti en uskallakaan sitten soittaa, vaan menen aamulla töihin kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
Tuntuu vaan etten enää jaksa edes olla. En jaksa siivota, rähjään lapsille, teen vaan ihan pakolliset hommat. Lääkärissä olen hypännyt viime aikoina muun syyn takia, niin en kehtaa mennä sinekään. Taustalla on rahahuolia, pettämistä parisuhteessa jne. Tuntuu että haluaisin vaan tappaa itseni, mutta olen niin surkea etten pysty siihenkään. Turha sanoa, että "ota ittees niskasta kiinni". Olen yrittänyt vuosien varrella sitä monestikin, mutta tämän jälkeen aina kaikki menee vaan hullummaks.

Olen juuri samassa tilanteessa masentaa,ahdistaa....ei vain jaksaisi elää..vaikeaa puhuakkaan edes miehelle ei ymmärrä..muutenkin vaikeat riidat koko ajan.Tuntuu että en saa mitään ilon aiheita näistä päivistä..

Meillä on onneksi parisuhde parempaan päin, mutta työpaikka on ihan syvältä, kateellisia akkoja hirveä lauma ja ihan sekopäinen pomo. Rahahuolia lomautusten ja sairastelujen vuoksi jne. Nyt sitten harrastukset ja kaverit jäänyt vaan johonkin, mikään ei enää kiinnosta.

Masennusta täälläkin ja tuntuu just samalta kuin sulla.Elämä ei tällä hetkellä huvita ei jaksaisi,en pysty näkemään/iloita lapsesta tai yleensäkään tästä harmaasta arjesta...parisuhde jo muutaman kuukauden takkuillut jne...miehelle yrittänyt puhua tunteista,mutta tuntuu että aina vain ajattelee ensin itseään! Tunnen itseni niin hemmetin yksinäiseksi