Masentaa synnytyksen käynnistys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rv 42+1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rv 42+1

Vieras
Masentavaa joutua synnytyksen käynnistykseen. Käynnistys ylihuomenna. Eilen vielä täysin epäkypsä kohdunsuu. Kaikki kotikonstit on kokeltu,mutta eipä vaan synny vauva. Kai mun kropassa on jotain vikaa,kun ei lähde käyntiin synnytys.
Yksi yliaikaikäynnistys takana ja synnytys oli aivan kamala kokemus komplikaatioineen. Vauvakin on lähempänä 5 kg jo. Ahdistaa ja pelottaa..

Tsemppiä sulle. Täälläkin ollaan menossa käynnistykseen maanantaina, mutta rv 39+1. Onhan tuo jännittävää, mutta toisaalta itse odotan silleen innolla, kun saa tän vaikean raskausajan päätökseen ja vauvelin ulos. Toivon vain toki itsekin, että menis mahdollisimma helpolla ja vähäisin vaurioin :)
Mulla käynnistellään ballongilla, mites sulla?

Tsemppiä.

Minullakin käynnistettiin neljä ja viideskin tarvitsi heti avautumisvaiheen alussa tipan, jotta supistukset eivät lakanneet. Mutta pieni on pian sylissäsi.

Tsemppiä. Minulla käynnistetty 3. Minulla ei synnytykset lähde käyntiin jostakin kumman syystä. lapsivedet menee jne. mutta aina on tarvittu kuitenkin käynnistystä ja sitten se käynnistyskin on kestänyt aika kauan. Esikoinen syntyi 42+4 ( neljä päivää käynnistettiin )

Yhteistyössä