masentaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla huono itsetunto ja välillä se näkyy enemmänkin...
on myös vuosien varrella tullu ylipainoakin ja mä vihaan itteäni,mutta siltikään mulla ei ole itsekuria korkeintaan kuukauden jaksan olla ilman herkkuja,sitten ku sallin itelleni sen yhen herkkupäivän viikossa esim,ni ei mee kauaa ku ollaan vanhalla tiellä,oon käyny kyllä kuntosalilla muutaman vuodenkin n 3 kertaa viikossa,no lihaksia on tullu joo ja oon kiinteytynykki ihan hyvin,mut painoa on silti ylimäärästä ainakin sellasen 20-30kg..

mä rakastan myös kesää,mutta ajatus siitä että sitten pitäis olla vähemmillä vaatteilla ni aarhg..ahistaa..ja tiiän että se on ihan itestä kiinni nää läskit

ja mies sanoo että rakastaa mua tälläsenä ku olen vaikka painaisin 1000kg mutta siltikin en voi olla ajattelematta että varmasti hänestä ois kivempi mua katella jos oisin hoikka niinkuin sillon ku tavattiin..*huoh* joo tällänen päivä tänään taas

a090.gif
yrität aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, niin kyllä sä jossakin vaiheessa huomaat että paino on tippunut ainaski vähän. älä piiskaa itseäs!

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
a090.gif
yrität aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, niin kyllä sä jossakin vaiheessa huomaat että paino on tippunut ainaski vähän. älä piiskaa itseäs!

joo kyl mä nyt taas päätin että yritän herkut jättää,joo kyllähän mä toki salilla käyn jne mut eihän se auta pidemmän päälle ku sitte syö kaikkea paskaa..noooh jospa se tästä taas...

Alkuperäinen kirjoittaja Crazy Juliet:
Hei,ota ittees niskasta kii,kyl onnistut.JOS kert haluat olla muuta kuu oot ni kaikki lähtee susta itestään,teet en itsesi takia.
Jos tarviit tsempparia,laita yyveetä.Välillä itsekkin tarttis.

kiitti,voipi olla että saatki postia lähiaikoina :D