V
vierailija
Vieras
En tiedä miksi olen näin masentunut. Minulla on mies, lapset, oma koti. Tuntuu, että enemmän kuin ansaitsen. Jokainen päivä on on niin vaikea. Aamulla herätä. Tietää että pitäisi saada taas yksi pv hoidettua, vaikka haluaisin vain nukkua koko ajan. Koti on kamalan sotkuinen. Lapset tappelee, eikä minulla ole voimia mihinkään. Kunhan saan ruuan tehtyä ja huolehdin puhtaat vaatteet lapsille. Mies on tosi paljon töissä. Iltaisin ja vkonloppuisin hällä on vaikka minkälaista projektia. Huolehtii kyllä lapsista. Näen hänen ilmeestään, että hän ei kestä minua kun olen tällainen.
Suunnittelen itseni hävittämistä joka päivä, vaikka tiedän etten koskaan luultavasti uskalla sitä tehdä
Kärsin kroonisista kivuista ja loukkasin itseni vasta, joka estää liikkumista jonkun verran. Sekin masentaa ja vaikeuttaa kaikkea enemmän.
Tunnen olevani epäonnistunut kaikessa. Aloitin jokin aika sitten opiskelut, jotka eivät tahdo onnistua, olen jäänyt jo muista jälkeen.
Koko elämä tuntuu suorittamiselta, en vain jaksaisi enää. Ihan kuin ei saisi ikinä olla vaan, hirveä syyllisyys sellaisestakin.
Suunnittelen itseni hävittämistä joka päivä, vaikka tiedän etten koskaan luultavasti uskalla sitä tehdä
Kärsin kroonisista kivuista ja loukkasin itseni vasta, joka estää liikkumista jonkun verran. Sekin masentaa ja vaikeuttaa kaikkea enemmän.
Tunnen olevani epäonnistunut kaikessa. Aloitin jokin aika sitten opiskelut, jotka eivät tahdo onnistua, olen jäänyt jo muista jälkeen.
Koko elämä tuntuu suorittamiselta, en vain jaksaisi enää. Ihan kuin ei saisi ikinä olla vaan, hirveä syyllisyys sellaisestakin.