V
"väsynyt"
Vieras
Mun on varmaan oikeesti ihan turha valittaa. Periaatteessa mulla on kaikki tosi hyvin. Mulla on mies ja kolme pientä TERVETTÄ lasta. Tuntuu vaan ettei jaksa enää. Pimeetä, harmaata, sadetta ja väsyttää. Mua ei huvita olla koko ajan siivoomassa, pesemässä pyykkiä, laittamassa ruokaa, leikkimässä, askartelemassa, hymyillä, ajatella positiivisesti ja olla iloinen. Mä tarvisin varmaan ihan oikeesti lomaa tästä kaikesta, vaan enpä kuitenkaan pysty jättämään vauvaa vielä yöksi mihinkään.. Tai varmaan pystyisin, johan se pullosta osaa syödä, mutta en vielä haluaisi.. Ja toisaalta mitä mä tekisin? Jos lähden kavereiden kanssa jonnekin ulos, niin oon vaan entistä väsyneenpi.. Olo on voimaton ja synkkä, eikä mikään huvita. Oon jättänyt menemättä mun harrastukseen tiistai-iltaisin jo kolmena viikkona ja ennen se oli mulle niin tärkeetä ja pääsin hengähtään kotoa pariksi tunniksi. Nyt ei huvita nähdä ketään! Mä en tiedä miten saisin mielialan nouseen, itkettää, väsyttää, ottaa päähän ja suututtaa mitä pieninkin asia. Yhellä kakka vaipassa ja toinen huutaa nälkää ja kolmas kiukuttelee muuten vaan. Näin ei olisi jos olisin se normaali virkeä enrerginen ihminen jolla on kaikki langat käsissä. Nyt kaikki vaan luisuu pois rytmeistä ja rutiineista, kun en JAKSA MITÄÄN! Tekis mieli soittaa jollekin, että voisko tulla auttaan mua, mutta hävettää myöntää, että tarvin apua. Mun mies kyllä tietää, että alan olla kokolailla loppu tähän, mutta ei sekään oikeen osaa/voi mitenkään auttaa. Tekee pitkää päivää töissä ja ymmärrän että hänkin tarvitsee joskus viikonloppuisin hengähdystauon harrastuksien parissa ym. Missä vaiheessa tästä olosta pitää huolestua ja hakee ihan oikeesti apua?! Palautuuko tää mieliala normaaliks kun tulee vaikka lunta, eikä ole enää koko ajan pimeetä? Alan oleen aika huolissaan itsestäni. Ennen minulle maailman tärkeimmät asiat tuntuu nyt jotenkin niin mitättömiltä. Maailman rakkaimpien ja ihanimpien lapsieni hoitaminen alkaa tuntumaan pakkopullalta. MITÄ MINULLE ON TAPAHTUMASSA! En ole kosaan ollut tälläinen!! Poden huonoa omaatuntoa näistä tunteista. Olen aina ollut onnellinen tästä kaikesta, mikä tässä on muuttunut, vai olenko vaan ajan myötä "palanut loppuun"..