Matti Vanhasen pitäis olla nyt parisen vuotta ihan sinkkuna, kokonaan yksin, niin tietäis sekin mitä oikein haluaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nojoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nojoo

Vieras
siis uskomaton vätys! Kun tuli Merjan kanssa, ei ole yhtään tajunnut mitä tekee toisille. Eka oli Ruusunen ja miten sitä pilkattiinkaan, nyt jätti sit Sirkan tekstarilla!!! Sen pitäis mennä johonkin elämäntapavalmennukseen tai jotain.
Vai onko se niitä miehiä, joilla pitää aina olla reikä jota nussia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vai olisko niin, että hiukan ujona miehenä ei osaa sanoa hyväksikäyttäville naisille - EI.
Toisaalta aika tyhmä avaus.

hyväksikäyttäviltä? Mites toi Mertala on hyväksikäyttänyt? Eiköhän se ole päinvastoin...

En voi sille mitään mutta mulla on kyllä tosta Vanhasesta ihan hemmetin huono kuva. Tuntuu ettei osaa hoitaa ihmissuhteitaan yhtään! Toki asioilla on varmasti kaksi puolta...

Kuka nyt tietää, että jätti tekstarilla? Entä jos ihan yhdessä viimeiset jutut vaihtoivat tekstarina? Juttu laimenee ja sitten adios on sms? Mikä paha siinä? Ja ruususen mäkin oisin vähintään tekstarilla jättäny, ellen sitten sateliitilla maan toiselta puolelta. Ei kai se sitä enää halunnu nähdä.

muilta osin masa lienee sinkku ja saa elää just niinku haluaa, olla vapaa tai harrastaa yhdenillanjuttuja. Ihan sama.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
En voi sille mitään mutta mulla on kyllä tosta Vanhasesta ihan hemmetin huono kuva. Tuntuu ettei osaa hoitaa ihmissuhteitaan yhtään! Toki asioilla on varmasti kaksi puolta...

Mä olen samoilla linjoilla sun kanssa.

Yhteistyössä