K
kutusille menossa
Vieras
Mitäs salaisia ootte syksyn aikana saaneet? Laittakaa koko, sukupuoli ja milloin olette paketin saaneet. Saa sit vähän vinkkiä kantsiiko niitä tilata.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Mä sain juur tällä viikolla kaksi salaista vaatetta kokoa 98/104 cm pojalle.
Toinen oli sellainen leijona teepaita, valkoinen pohja, ruskea-keltaiset leijonat.
Ja toinen oli oranssi pohjainen teepaita, jossa ruskeita jäniksiä/pupuja.
Mun mielestä ihanat! Tykkään paljon molemmista.
Edelliset ei niin ollut äidin mieleen, vaikka pojat tykkäsi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Mä sain juur tällä viikolla kaksi salaista vaatetta kokoa 98/104 cm pojalle.
Toinen oli sellainen leijona teepaita, valkoinen pohja, ruskea-keltaiset leijonat.
Ja toinen oli oranssi pohjainen teepaita, jossa ruskeita jäniksiä/pupuja.
Mun mielestä ihanat! Tykkään paljon molemmista.
Edelliset ei niin ollut äidin mieleen, vaikka pojat tykkäsi.
![]()
mun kaveri sai ihan samt, tykkäsin itsekin noista, ei vaan ole poikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja adv:Minkä hintasia noi meandi vaatteet on uutena? Ja mikä ihmeen salaset?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fgs:Alkuperäinen kirjoittaja adv:Minkä hintasia noi meandi vaatteet on uutena? Ja mikä ihmeen salaset?![]()
?????????????????????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tuol sivul mistää salasist puhuta -.-
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tuol sivul mistää salasist puhuta -.-
Niitä voi miusta tilata vaan kutsuilta. Meillä olis huomenna :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Paljon ne salaiset maksaa???Vastatkaa kiltit!!