me&i meandi salaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutusille menossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kutusille menossa

Vieras
Mitäs salaisia ootte syksyn aikana saaneet? Laittakaa koko, sukupuoli ja milloin olette paketin saaneet. Saa sit vähän vinkkiä kantsiiko niitä tilata.

sain 3 vuotiaalle likalle ne sputnikleggarit ja turkoosin hameen karkin kuvalla ja sit sellainen retro hameen. Vauvalle otin neutraalin, tuli valkoinen body oransseilla reunuksilla ja auton kuvilla, en kyl tytölle pukisi palautukseen meni....ei ollut salaiset oikeen mun mieleen

Mä sain juur tällä viikolla kaksi salaista vaatetta kokoa 98/104 cm pojalle.
Toinen oli sellainen leijona teepaita, valkoinen pohja, ruskea-keltaiset leijonat.
Ja toinen oli oranssi pohjainen teepaita, jossa ruskeita jäniksiä/pupuja.

Mun mielestä ihanat! Tykkään paljon molemmista.
Edelliset ei niin ollut äidin mieleen, vaikka pojat tykkäsi.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Toinen oli sellainen leijona teepaita, valkoinen pohja, ruskea-keltaiset leijonat.

mun kaveri sai ihan samt, tykkäsin itsekin noista, ei vaan ole poikaa :(

128/134 tytön salaisenvaatepaketin otin ja sain oranssin pupu-t-paidan ja valkoisella pohjalla olevan traktori t-paidan. :|

Pupu paita menee, mutta tuon traktori paidan myin. Ei tuo 8v tyttö sitä päälleen suostunut laittamaan.

Olin hiukan pettynyt, myönnän.

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:

mun kaveri sai ihan samt, tykkäsin itsekin noista, ei vaan ole poikaa :(

Nää oli sellaiset, että mun mielestä aika neutraalit. Voisin laittaa tytöllekin.

traktori t-paita ja tuo pupu paita meillekin, lisäksi rusket froteehousut ja pojalle 134/140 tilasin. Paidat kelpas hyvin, mutta froteehousut ei istuneet pojalle laisinkaan, onneksi oli tyttö jolle passasivat, hieman pitkät vaan

Sain vauvalle saman kuin joku jo aiemmin kertoi eli autobodyn. Ei minusta oikein sovi tytölle eikä kyllä ensi kesänä enää edes mahdu (lyhythihainen). Toi oli siis unisex vaate.

Pojalle 98/104 sain kolme t-paitaa, yksi tuo aiemmin manittu oranssi pupupaita, toinen valkoisella pohjalla traktoreita ja kolmas turkoosi diskoapina. Kaikki kivoja, mutta olisin toivonut edes yhden pitkähihaisen.

Sain paketin viime viikolla. Pystyyköhän noita kolmen vaatteen salaisia paketteja vielä tilaamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja fgs:
Alkuperäinen kirjoittaja adv:
Minkä hintasia noi meandi vaatteet on uutena? Ja mikä ihmeen salaset? :)

?????????????????????

Katso meandin sivuilta. Siis syötät googleen meandi tai me&i ja sieltä löytyy. Salaiset on halvempia, niitä saa välillä tilattua. Ne on edellisten vuosien mallistoa ja siis tilatessa ei tiedä mitä sieltä tulee :)

Yhteistyössä