Me&i myyjä linjoilla. Haluaisitko kysyä jotakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerro mulle, että miksi joka ikisessä esittelyssä täytyy esitellä joka ainoa lumppu sukkaa myöten? Ja esitellä, että minkä eri housujen kanssa aina mikäkin paita sopii. Ja kertoa, että "ei ole tyttöjen eikä poikien vaatteita vaan kaikki sopiikaikille". Samat fraasit toistuu ja kun kutsuja on useammat niin tulee jo korvistakin ja voisi itsekin esitellä ne lumput.

Miksi ei vaan voi todeta, että tässä ois nää ja jos on jotain uutuuksia niin sit ne esitellä ja muuten kysyä, että onko jotain kysyttävää ja sit sais tilata?

Alkuperäinen kirjoittaja kerrotko lisää ? :
Katsoin itse netistä, mikä tämä Me & i on.
Voisit vaikka kehua, että mikä teissä on parasta ?
Ja miksi kannattaisi ?

Vaatteet ovat hauskoja, hienoja, mukavia päällä ja laadukkaita. Kutsuilla tapaa kivoja ihmisiä :)!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerro mulle, että miksi joka ikisessä esittelyssä täytyy esitellä joka ainoa lumppu sukkaa myöten? Ja esitellä, että minkä eri housujen kanssa aina mikäkin paita sopii. Ja kertoa, että "ei ole tyttöjen eikä poikien vaatteita vaan kaikki sopiikaikille". Samat fraasit toistuu ja kun kutsuja on useammat niin tulee jo korvistakin ja voisi itsekin esitellä ne lumput.

Miksi ei vaan voi todeta, että tässä ois nää ja jos on jotain uutuuksia niin sit ne esitellä ja muuten kysyä, että onko jotain kysyttävää ja sit sais tilata?

Voithan toki antaa palautetta esittelijälle, että haluat esittelyn "lyhyen kaavan mukaan". Yleensä kaikki vaatteet esitellään siksi, koska jos vaan jokainen katsoisi itse tankoa, saattaisi paljon jäädä huomaamatta. Yhdistelmiäkään ei välttämättä itse aina keksisi.

Ja miksi kannattaisi ?

Vaatteet ovat hauskoja, hienoja, mukavia päällä ja laadukkaita. Kutsuilla tapaa kivoja ihmisiä :)!

Me&I tuotteiden laatua on kyllä tällä palstalla kritisoitu kovasti. Eivät tahdo kymmeniä pesuja kestää...

Alkuperäinen kirjoittaja eka:
Miten sinne kutsuille pääsee?onko aikuisille vaatteita?hintataso?kotimaista?

Kutsuille pääsee joko järjestämällä itse kutsut kotonaan tai menemällä toisen esittelyyn vieraaksi. Aikuisillekin on aina muutamia vaatteita. Hintataso on mielestäni varsin kohtuullinen ja hinta-laatu suhde hyvä.
Vaatteet valmistetaan Portugalissa.

Meillä oli vauvalla body käytössä yhden kesän ja jo on neppareiden ympäriltä kangas revenny. Tytöllä myös mekko sieltä niin värit harmaantu ensimmäisissä pesuissa :( kallista ja niiin huonolaatuista..

Meillä oli vauvalla body käytössä yhden kesän ja jo on neppareiden ympäriltä kangas revenny. Tytöllä myös mekko sieltä niin värit harmaantu ensimmäisissä pesuissa :( kallista ja niiin huonolaatuista..

Harmi juttu, että sinulla on huonoja kokemuksia laadusta. Ainahan mukaan sattuu myös "maanantaikappaleita". Omasta mielestäni laatu on pääosin erinomaista. Printit pysyvät hyvin ja vaattet eivät veny ja vanu.

Mulla isokukka-tunika(ruskeat kukat) ja yhden pesun jälkeen lähti värit oikein runsaalla kädellä. Tytön serkulla on mekko samaa mallia ja siinä sama juttu. Oikein ovat pestyjä?? Miksi näin käy, laatu on mennyt alaspäin!

Ja miksi kannattaisi ?

Laadukkaita?
Valitettavasti myyntipuhe ei tehoa minuun. Oman kokemukseni mukaan meandit ovat ylihintaisia vaatteita, joiden värit haalistuvat alta aikayksikön, saumat kiertävät. jne. Lindexin lumput ovat ihan yhtä laadukkaita ja usein kivemman näköisiä ja ennenkaikkea hiukan eri hintaisia!!!

Mulla isokukka-tunika(ruskeat kukat) ja yhden pesun jälkeen lähti värit oikein runsaalla kädellä. Tytön serkulla on mekko samaa mallia ja siinä sama juttu. Oikein ovat pestyjä?? Miksi näin käy, laatu on mennyt alaspäin!

En osaa muuta kuin harmitella. Omalla pikutytölläni on myös tuo isokukallinen tunika ja värit ovvat pysyneet hyvin kovasta käytöstä huolimatta.

Ei kai nyt maanantai- kappaleita näin paljon ole, kun vaatteiden haalistumisesta moittivia kirjoituksia on tullut.
Meandin laatu on vaan huonontunut ja huonuntunut. Harmi sinänsä. Kuosit on ihan kauniita.
Kallista kuitenkin lähes kertakäyttövaatteeksi.

Surkea laatu tosiaan.
Haalistuvat jo ekassa pesussa, harmaa nukka tulee pintaan. ostin parista kolmesta mallistosta ja kaikissa sama vika, joten ei voi olla mitään maanantaikappaleita.

En enää osta ko. vaatteita, kivannäköisiä mutta laatu on ala-arvoista.

En osaa muuta kuin harmitella. Omalla pikutytölläni on myös tuo isokukallinen tunika ja värit ovvat pysyneet hyvin kovasta käytöstä huolimatta.

Eikös just tossa ollu sitä sekundakangasta päässy joku erä joukkoon. Näin muistan kuulleeni kutsuilla.

Ai vaatteet ovat laadukkaita? Olen ostanut kahdelle lapselleni me&i:lta kolme paitaa, yhden tunikan ja kahdet housut ja ainoastaan tunikassa värit ovat pysyneet jotakuinkin haalistumatta, kaikkien muiden vaatekappaleiden värit ovat haalistuneet jo parin pesun jälkeen ja olen tasan pessyt rätit ihan ohjeiden mukaan. Kyllä mä olen sitä mieltä, että on käsittämätöntä maksaa 30eur tai enemmän yhdestä rätistä joka ei vastaa ollenkaan hinta-laatusuhdetta! Ennemmin ostan h&m:ltä kolme paitaa samalla rahalla.

kaupunki paidat kului heti, mutta länkkäri paita on kestänyt. Medaljonki mekkokin kului heti. Naapuri on ostanut tytölleen kaikki mekot ja melkein kaikki puserotkin ja kesän lopussa kaikki ne mekot oli jo tosi kuluneita.