V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eka:Mistä näitä tuotteita saa ostaa?onko kuvastoa postittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kerrotko lisää ? :Katsoin itse netistä, mikä tämä Me & i on.
Voisit vaikka kehua, että mikä teissä on parasta ?
Ja miksi kannattaisi ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerro mulle, että miksi joka ikisessä esittelyssä täytyy esitellä joka ainoa lumppu sukkaa myöten? Ja esitellä, että minkä eri housujen kanssa aina mikäkin paita sopii. Ja kertoa, että "ei ole tyttöjen eikä poikien vaatteita vaan kaikki sopiikaikille". Samat fraasit toistuu ja kun kutsuja on useammat niin tulee jo korvistakin ja voisi itsekin esitellä ne lumput.
Miksi ei vaan voi todeta, että tässä ois nää ja jos on jotain uutuuksia niin sit ne esitellä ja muuten kysyä, että onko jotain kysyttävää ja sit sais tilata?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kerrotko lisää ? :Katsoin itse netistä, mikä tämä Me & i on.
Ja miksi kannattaisi ?
Vaatteet ovat hauskoja, hienoja, mukavia päällä ja laadukkaita. Kutsuilla tapaa kivoja ihmisiä!
Alkuperäinen kirjoittaja eka:Miten sinne kutsuille pääsee?onko aikuisille vaatteita?hintataso?kotimaista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä oli vauvalla body käytössä yhden kesän ja jo on neppareiden ympäriltä kangas revenny. Tytöllä myös mekko sieltä niin värit harmaantu ensimmäisissä pesuissakallista ja niiin huonolaatuista..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kerrotko lisää ? :Katsoin itse netistä, mikä tämä Me & i on.
Ja miksi kannattaisi ?
Vaatteet ovat hauskoja, hienoja, mukavia päällä ja laadukkaita. Kutsuilla tapaa kivoja ihmisiä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla isokukka-tunika(ruskeat kukat) ja yhden pesun jälkeen lähti värit oikein runsaalla kädellä. Tytön serkulla on mekko samaa mallia ja siinä sama juttu. Oikein ovat pestyjä?? Miksi näin käy, laatu on mennyt alaspäin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla isokukka-tunika(ruskeat kukat) ja yhden pesun jälkeen lähti värit oikein runsaalla kädellä. Tytön serkulla on mekko samaa mallia ja siinä sama juttu. Oikein ovat pestyjä?? Miksi näin käy, laatu on mennyt alaspäin!
En osaa muuta kuin harmitella. Omalla pikutytölläni on myös tuo isokukallinen tunika ja värit ovvat pysyneet hyvin kovasta käytöstä huolimatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Hoopo79:Onko siellä esittelyssä mitään oheishupia? Leivoksia tai viininmaistiaiset? Tai edes kahvia?