ME&I vaateet ja niidne koot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilla

Vieras
Olen menossa ekan kerran elämässäni ME&I vaatekutsuille muutaman viikon päästä ja olisin nyt kysynyt onko nuo koot miten isoja tai nafteja?Itselle mietin jotain kanssa niin sama siinä että onko ne koot reiluja vai ei.Entäs onko minkälaisia vaatteita,muuta kun hintavia =)

paidat on kivan kokoisia, mekot myös, tunikat voi ottaareiluina, niin menevät pitkään..
meidän suosikkimerkki, laatu on aivan huippu ja mulla on kokemusta PALJON :D

Hyvä nyrkkisääntö on se, että jos on esim. koko 86/92cm niin se vastaa enemmän kokoa 92cm. Samoin jos on 98/104cm niin vastaa enemmän 104cm kokoa.

Aika samaa kokoluokkaa siis kuin mikä tahansa muukin vaate.

Meillä neiti käyttää 116cm vaatetta ja ostan sille tuota 110/116cm vaatetta ja on hyvä,olen ostanut myös sitä 122cm kokoa mutta se on vielä liian iso.Joten aika minusta vastaa kokoa.Kalliitahan ne on ja en aina ole ollut laatuun tyytyväinen kuitenkaan.Mutta ostan jos ihania ovat jollakin kerralla.Aikuisten kokoista ei ole tietoa.

Reilua mutta kapeaa kokoa. Tarkoitan siis että mekko esim on pitkä ja hihat on pitkät, mutta rinnan kohdalta kapea. Paidat myös pitkiä ja hihat pitkät, mutta kapea.

Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Alkuperäinen kirjoittaja Hilla:
Kiitos vinkeistä,kai sitä jotain raskii ostaa.Onko kellään aikuisten kokoista tietoa vai onko samaa kun lastenkin..?

Siellä voi sovittaa jos vaan esittelijällä on sopivaa kokoa mukana.

juu, ja myyjä oaa neuvoa ja hänellä on niitä mittatietojakin! =)

Kutsuilla on vaatteita näytillä ja aikuisten vaatteita voit sovittaa. Jotkut ottavat mukaan lastensa sopivia vaatteita ja vertailevat niitä sitten näytevaatteiden kanssa. jos kutsut ovat naapurissa, hae lapset sovittamaan. ei esittelijällä kaikkia kokoja ole, mutta kyllä niistä käsityksen saa.