Me lähdetään muksujen kanssa kohta mustikkametsään =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madicken04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Madicken04

Aktiivinen jäsen
26.11.2004
24 106
1
36
Ihana lomapäivä! Eilen koiran kanssa iltalenkillä löysin hyviä mustikkapaikkoja ja lähdetään nyt eväiden kanssa sinne hakemaan piirakkamarjat ja vaikka vähän pakkaseenkin. :wave:

Se on sitten lasten eka marjaretki.

Mä olin kans eilen. Lapset poimi lähinnä suuhunsa ja pitivät meteliä käärmeiden varalta :ashamed: :D
Mä jaksoin 2l poimia, tänään ajattelin mennä uudestaan vähän poimimaan.
Meil on mustikkametsä heti tuossa talon vieressä niin ei tarvi lähteä mihinkään.

Yllätyin eilen kuinka paljon niitä olikin, piti vain tarkistaa joko ovat kypsyneet. Hauska nähdä mitä 3v tyttö tykkää, yhtenä päivänä löydettiin metsämansikoita ja niitä poimi ihan innoissaan (suuhun, tietysti :D).

Meillä nuo marjamaastot on ehkä 400-500m päästä alkaen eli ei tarvi kovin kauas vaeltaa.

Mina kanssa kavin lasten kanssa keraamassa piirakkamarjat viikonloppuna. Ollaan etelassa. Samoin mokilla, Kemion suunnalla on marjat kypsia. Ja sadost nayttaisi ainakin taalla pain tulevan hyva.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mina kanssa kavin lasten kanssa keraamassa piirakkamarjat viikonloppuna. Ollaan etelassa. Samoin mokilla, Kemion suunnalla on marjat kypsia. Ja sadost nayttaisi ainakin taalla pain tulevan hyva.

missä sun ä on?

No, ei sitten tarvinutkaan lähteä. :(

Tyttö oli aamupäivän mahdoton ja siinä vaiheessa kun oltaisiin lopulta oltu valmiita lähtemään vettä alkoikin tulla taivaantäydeltä.

*ei tullutkaan niin kivaa lomapäivää*

Yhteistyössä