Me lähdetään nyt giganttiin...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tike

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
4 722
0
36
Koko porukka, vain hurtat jää kotiin ;)
Täytyy ostaa läppäriin kuulokkeet lapsille ja pari uutta leffaa että jaksavat istua koneessa.

Maan mukavinta sadepäivää tyypit :wave: :wave:

Olkaa kiltisti =)
 

Yhteistyössä