Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tuolla logiikalla ne jotka pelkäävät että heidän ystävien miehet kuulevat heidän asiat, on ilmeisesti sellainen hyeena miehenä joka jaksais vatvoa ja kauhistella naisten ongelmia. Mulla ei onneks ole, eikä kenelläkään ystävistänikään.![]()
Hyökkäys on paras puolustus. Miten sä edes saat tämän asian käännettyä niin, että nyt se onkin esim. mun mies joka on hyeena. Ei sissos, kyllä mä välillä ihmettelen joidenkin järjen juoksua..
Minulla on niin arkoja asioita että minä en HALUA että niistä tietää kovinkaan moni, varsinkaan kaverin mies. Ja joku alapääjuttu ei ole arka aihe, vaan tarkoitan aivan erilaisia arkoja asioita.
Ei se ole hyökkäys vaan ihan selkeä mielipide. En tunne yhtään sellaista miestä joka juoruilisi naisten aroista asioista eteenpäin, niin oletettavasti sinä tunnet kun osaat tuota asiaa pelätä??
Jos minä puhun kaverille jostain minulle arasta asiasta ja hänen mies sattuu paikalle niin todennäköisesti hän häipyy paikalta kun ei vähääkään kiinnosta. Ja kaikilla kavereilla sattuu olemaan tällaiset miehet, kukaan ei jää korvat höröllään kuuntelemaan, niin siksi on helppo olettaa että he eivät ole kiinnostuneita vaikka kaveri niitä juttuja kertoisi hänelle myöhemminkin.