Me ollaan miehen kanssa aika tiivis pariskunta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musupulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Mulla kiinnostaa aidosti kaikki mitä mies tekee ja puhuu,

vai siis mitä miehen kaverit ja puolisot yms tekee ja puhuu? :xmas:

Just tuossa mieheltä utelin että mitä se jutteli äitinsä kanssa puhelimessa kun kuulosti niin mielenkiintoiselta :D Ei miehellä onneks ole sellaisia kavereita joiden vaimon ystävä minä en olisi, niin tiedän kaikki ne asiat muutenkin kuin mieheni kautta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja nyt nukkumaan!:
Ei miehellä onneks ole sellaisia kavereita joiden vaimon ystävä minä en olisi

Miksi onneksi? Kuolisitko uteliaisuudesta kun et tietäisi kaikkea?

Tuskin nyt kuolisin sentään :D Eikä kaikki ihmiset ole muutenkaan niin kiinnostavia että niitten juttuja edes haluaisi tietää :whistle:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta yksi juttu jäi mietityttämään..Mikä tarve teillä on lukea toistenne tekstarit?Molemmat omistaa oman puhelimen.Miksei puhelimen omistaja lue omaa viestiään itse?Jos oot esim. vessassa niin ei se viesti mihinkään katoa vaikka luet sen vessasta päästyä.Ei käsitä! sen sähköpostin katsomisen ymmärrän "laskujen tsekkaamiseksi"

alko ihan puistattaan (en kyl lukenu ku ekan sivun), ei olis YHTÄÄN meidän juttu lukea toisen viestejä tai sähköposteja tms. siinä rajalla et vastataanko toisen puhelimeen :laugh:
me tykätään et kummallakin on oma yksityisyytensä. myönnän, että haluaisin miehen kanssa yhteisen tilin, helpottais mun mielestä laskujen maksamista yms kun ei tarvis "jonottaa" tähän läppärille omaa maksuvuoroaan :xmas: mutta olen ihan tyytyväinen näinkin :) luottamus pelaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Se on sinun mielipiteesi, omasta mielestämme emme elä symbioosissa, koska voimme tehdä, ja teemme, asioita yksinkin :)

Sun miehes käy yksin kavereilla tai jossain? Et ole aina mukana kuuntelemassa mitä "salaisuuksia" miehet jauhaa? Vai vaaditko raportin hänen tultua kotiin?

Mies joka puhuu kavereiden kanssa henkeviä :laugh: En voi kyllä kuvitellakaan, kyllä siellä puhutaan ihan jostain muista asioista.

:o Siis mikä urpo sulla on miehenä, jos se ei ystäviensä kanssa henkeviä puhu? Meillä tutut miehet kyllä saunailloissaan ja kalareissuillaan takuulla puhuvat muustakin kuin moottorin männän koosta jne.
Ja sekasaunailloissa miehet nimen omaan ovat syvällisiä keskusteluja aloittamassa ja niitä ylläpitämässä. Kauheeta olis jos ois sellainen mies jonka kanssa ei voisi puhua tunteitsa ja elämän suurista asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta yksi juttu jäi mietityttämään..Mikä tarve teillä on lukea toistenne tekstarit?Molemmat omistaa oman puhelimen.Miksei puhelimen omistaja lue omaa viestiään itse?Jos oot esim. vessassa niin ei se viesti mihinkään katoa vaikka luet sen vessasta päästyä.Ei käsitä! sen sähköpostin katsomisen ymmärrän "laskujen tsekkaamiseksi"

Samaa ihmetteln minäkin ja mielellään kaipaisin vastausta. Kukaan ei ole kertonut syytä siihen, miksi viestit pitää katsoa jos se puhelimen omistajakin voi lukea kun ehtii?

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:

Samaa ihmetteln minäkin ja mielellään kaipaisin vastausta. Kukaan ei ole kertonut syytä siihen, miksi viestit pitää katsoa jos se puhelimen omistajakin voi lukea kun ehtii?

Nyt mä en osaa varsinaisesti vastausta, mutta voihan olla yhteisimet puhelimetkin, siis niin ettei ne varsinaisesti ole kummankaan, vaan yhdessä pidetään kahta?

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Nyt mä en osaa varsinaisesti vastausta, mutta voihan olla yhteisimet puhelimetkin, siis niin ettei ne varsinaisesti ole kummankaan, vaan yhdessä pidetään kahta?

öh, ei mee läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

öh, ei mee läpi.
Joo, no ei meillä. Mutta siis kyll mä tiedän perheitä joissa on puhelimet vähän niinkuin lankapuhelimetkin aikoinaan, että ovat vanhempien käytössä molemmat. Lapsille sitt on vaan omat.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
sitä vaan tarkotin, että jos kavereitten kesken ei oo mitään henk.kohtaisia juttuja koskaan..niin kyllä mulla ainakin se pistää miettiin että kuinka läheisiä te sitten ootte?! tai siis kuinka etäisiä!

Mikä on sun mielestä henk.koht. juttu? Ollaan me puhuttu asioita, joita mun mies, eikä kaverinkaan mies ei tiedä. Koska ei me heille kerrota sanasta sanaan juttujamme. Mutta niitä juttuja oltais voitu puhua myös niin, että miehet olis kuulemassa. Ehkä me sitten ollaan liian tuttuja? Meillä kun kaverit on pariskuntia, joten ollaan myös niiden miesten kavereita.

Juurihan tuolla aiemmin kerroit, että kerrot kaiken miehellesi.

Niin voiko joku jo viimein vastata tähän?!

Niin voiko joku jo viimein vastata tähän?!

No meistä se ei ole outoa. Puhelimesta nähdään kuka viestin laittoi, ja jos se on joku meidän yhteinen tuttu niin sen voi lukea kumpi tahansa. Useimmiten kyllä puhelin viedään sille jonka se on, mutta joskus myös saattaa lähimpänä oleva lukea sen. Ei meillä ole mitään tarvetta, se on vaan tapa.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
sitä vaan tarkotin, että jos kavereitten kesken ei oo mitään henk.kohtaisia juttuja koskaan..niin kyllä mulla ainakin se pistää miettiin että kuinka läheisiä te sitten ootte?! tai siis kuinka etäisiä!

Mikä on sun mielestä henk.koht. juttu? Ollaan me puhuttu asioita, joita mun mies, eikä kaverinkaan mies ei tiedä. Koska ei me heille kerrota sanasta sanaan juttujamme. Mutta niitä juttuja oltais voitu puhua myös niin, että miehet olis kuulemassa. Ehkä me sitten ollaan liian tuttuja? Meillä kun kaverit on pariskuntia, joten ollaan myös niiden miesten kavereita.

Juurihan tuolla aiemmin kerroit, että kerrot kaiken miehellesi.

Ai? Jos sanoin, että puhutaan kaikki asiat maan ja taivaan väliltä, niin ei se tarkoita että sanasta sanaan sille raportoin mun jutteluni jonkun kanssa. Me puhutaan ihan muista(kin) asioista kuin ystävistämme.

Mun mielestä siinä on aika iso ero, juttelenko jostain asiasta kaverilleni vai kaverille ja kaverin miehelle.

Nimittäin kun asia menee niin että jos minulla on ystävä joka on läheinen, se ei tarkoita että se ystävän mies olisi yhtä läheinen, huolimatta siitä että sattuukin olemaan ystäväni kanssa naimisissa.

Mun mielestä siinä on aika iso ero, juttelenko jostain asiasta kaverilleni vai kaverille ja kaverin miehelle.

Nimittäin kun asia menee niin että jos minulla on ystävä joka on läheinen, se ei tarkoita että se ystävän mies olisi yhtä läheinen, huolimatta siitä että sattuukin olemaan ystäväni kanssa naimisissa.

Teillä noin, meillä me ollaan kavereita kaikki keskenään kaveripariskuntiemme kanssa. Meillä ei ole kavereita, joita toinen ei tuntisi.

Yhteistyössä