V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Mulla kiinnostaa aidosti kaikki mitä mies tekee ja puhuu,
vai siis mitä miehen kaverit ja puolisot yms tekee ja puhuu? :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Mulla kiinnostaa aidosti kaikki mitä mies tekee ja puhuu,
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Mulla kiinnostaa aidosti kaikki mitä mies tekee ja puhuu,
vai siis mitä miehen kaverit ja puolisot yms tekee ja puhuu? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Ei miehellä onneks ole sellaisia kavereita joiden vaimon ystävä minä en olisi
Alkuperäinen kirjoittaja nyt nukkumaan!:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Ei miehellä onneks ole sellaisia kavereita joiden vaimon ystävä minä en olisi
Miksi onneksi? Kuolisitko uteliaisuudesta kun et tietäisi kaikkea?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Se on sinun mielipiteesi, omasta mielestämme emme elä symbioosissa, koska voimme tehdä, ja teemme, asioita yksinkin![]()
Sun miehes käy yksin kavereilla tai jossain? Et ole aina mukana kuuntelemassa mitä "salaisuuksia" miehet jauhaa? Vai vaaditko raportin hänen tultua kotiin?
Mies joka puhuu kavereiden kanssa henkeviäEn voi kyllä kuvitellakaan, kyllä siellä puhutaan ihan jostain muista asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:En jaksa lukea koko ketjua, mutta yksi juttu jäi mietityttämään..Mikä tarve teillä on lukea toistenne tekstarit?Molemmat omistaa oman puhelimen.Miksei puhelimen omistaja lue omaa viestiään itse?Jos oot esim. vessassa niin ei se viesti mihinkään katoa vaikka luet sen vessasta päästyä.Ei käsitä! sen sähköpostin katsomisen ymmärrän "laskujen tsekkaamiseksi"
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:En jaksa lukea koko ketjua, mutta yksi juttu jäi mietityttämään..Mikä tarve teillä on lukea toistenne tekstarit?Molemmat omistaa oman puhelimen.Miksei puhelimen omistaja lue omaa viestiään itse?Jos oot esim. vessassa niin ei se viesti mihinkään katoa vaikka luet sen vessasta päästyä.Ei käsitä! sen sähköpostin katsomisen ymmärrän "laskujen tsekkaamiseksi"
Samaa ihmetteln minäkin ja mielellään kaipaisin vastausta. Kukaan ei ole kertonut syytä siihen, miksi viestit pitää katsoa jos se puhelimen omistajakin voi lukea kun ehtii?
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:En jaksa lukea koko ketjua, mutta yksi juttu jäi mietityttämään..Mikä tarve teillä on lukea toistenne tekstarit?Molemmat omistaa oman puhelimen.Miksei puhelimen omistaja lue omaa viestiään itse?Jos oot esim. vessassa niin ei se viesti mihinkään katoa vaikka luet sen vessasta päästyä.Ei käsitä! sen sähköpostin katsomisen ymmärrän "laskujen tsekkaamiseksi"
Samaa ihmetteln minäkin ja mielellään kaipaisin vastausta. Kukaan ei ole kertonut syytä siihen, miksi viestit pitää katsoa jos se puhelimen omistajakin voi lukea kun ehtii?
Nyt mä en osaa varsinaisesti vastausta, mutta voihan olla yhteisimet puhelimetkin, siis niin ettei ne varsinaisesti ole kummankaan, vaan yhdessä pidetään kahta?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Ei miehellä onneks ole sellaisia kavereita joiden vaimon ystävä minä en olisi
Joo, no ei meillä. Mutta siis kyll mä tiedän perheitä joissa on puhelimet vähän niinkuin lankapuhelimetkin aikoinaan, että ovat vanhempien käytössä molemmat. Lapsille sitt on vaan omat.Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:En jaksa lukea koko ketjua, mutta yksi juttu jäi mietityttämään..Mikä tarve teillä on lukea toistenne tekstarit?Molemmat omistaa oman puhelimen.Miksei puhelimen omistaja lue omaa viestiään itse?Jos oot esim. vessassa niin ei se viesti mihinkään katoa vaikka luet sen vessasta päästyä.Ei käsitä! sen sähköpostin katsomisen ymmärrän "laskujen tsekkaamiseksi"
Nyt mä en osaa varsinaisesti vastausta, mutta voihan olla yhteisimet puhelimetkin, siis niin ettei ne varsinaisesti ole kummankaan, vaan yhdessä pidetään kahta?
öh, ei mee läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja no:sitä vaan tarkotin, että jos kavereitten kesken ei oo mitään henk.kohtaisia juttuja koskaan..niin kyllä mulla ainakin se pistää miettiin että kuinka läheisiä te sitten ootte?! tai siis kuinka etäisiä!
Mikä on sun mielestä henk.koht. juttu? Ollaan me puhuttu asioita, joita mun mies, eikä kaverinkaan mies ei tiedä. Koska ei me heille kerrota sanasta sanaan juttujamme. Mutta niitä juttuja oltais voitu puhua myös niin, että miehet olis kuulemassa. Ehkä me sitten ollaan liian tuttuja? Meillä kun kaverit on pariskuntia, joten ollaan myös niiden miesten kavereita.
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:En jaksa lukea koko ketjua, mutta yksi juttu jäi mietityttämään..Mikä tarve teillä on lukea toistenne tekstarit?Molemmat omistaa oman puhelimen.Miksei puhelimen omistaja lue omaa viestiään itse?Jos oot esim. vessassa niin ei se viesti mihinkään katoa vaikka luet sen vessasta päästyä.Ei käsitä! sen sähköpostin katsomisen ymmärrän "laskujen tsekkaamiseksi"
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:En jaksa lukea koko ketjua, mutta yksi juttu jäi mietityttämään..Mikä tarve teillä on lukea toistenne tekstarit?Molemmat omistaa oman puhelimen.Miksei puhelimen omistaja lue omaa viestiään itse?Jos oot esim. vessassa niin ei se viesti mihinkään katoa vaikka luet sen vessasta päästyä.Ei käsitä! sen sähköpostin katsomisen ymmärrän "laskujen tsekkaamiseksi"
Niin voiko joku jo viimein vastata tähän?!
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja no:sitä vaan tarkotin, että jos kavereitten kesken ei oo mitään henk.kohtaisia juttuja koskaan..niin kyllä mulla ainakin se pistää miettiin että kuinka läheisiä te sitten ootte?! tai siis kuinka etäisiä!
Mikä on sun mielestä henk.koht. juttu? Ollaan me puhuttu asioita, joita mun mies, eikä kaverinkaan mies ei tiedä. Koska ei me heille kerrota sanasta sanaan juttujamme. Mutta niitä juttuja oltais voitu puhua myös niin, että miehet olis kuulemassa. Ehkä me sitten ollaan liian tuttuja? Meillä kun kaverit on pariskuntia, joten ollaan myös niiden miesten kavereita.
Juurihan tuolla aiemmin kerroit, että kerrot kaiken miehellesi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä siinä on aika iso ero, juttelenko jostain asiasta kaverilleni vai kaverille ja kaverin miehelle.
Nimittäin kun asia menee niin että jos minulla on ystävä joka on läheinen, se ei tarkoita että se ystävän mies olisi yhtä läheinen, huolimatta siitä että sattuukin olemaan ystäväni kanssa naimisissa.