E
"ekakertalainen"
Vieras
Saatiin 2-vuotiaalle pojalle synttärilahjaksi Meandin paita joka oli mielestäni kiva ja pirtsakka (valitettavasti kuitenkin kokoa liian pieni, mutta siitähän ei voi paitaa syyttää). Ajattelin sitten itsekin perehtyä ko.merkkiin mutta täytyy sanoa että järkytyin noista hinnoista! 25e tavallisesta trikoopaidasta? Mallisto oli muutenkin mun mielestä aika samanlainen kuin mitä esim.Lindexiltä löytyy ja aika paljon halvemmalla! Ainoa mikä oli mun mielestä erikoisempaa oli nuo tytöille suunnatut tunikat, mutten kyllä tiedä maksaisinko silti trikootunikasta neljää kymppiä!
Lisäksi mua hämmästytti, kun käytimme tuota saamaamme paitaa kahdesti (vaikka hieman pieni olikin) ja se näytti jo ensimmäisen pesun jälkeen haalistuneen huomattavasti... Jos en itse tietäisi niin en uskoisi että se on pesty vain kerran!
En yritä tässä nyt lietsoa mitään tappelua, eikä makuasioista tietenkään voi kiistellä. Haluaisin vaan ihan oikeasti kuulla teiltä jotka paljon ko.merkkiä käytätte ja ostatte, niin mikä siinä viehättää?
Lisäksi mua hämmästytti, kun käytimme tuota saamaamme paitaa kahdesti (vaikka hieman pieni olikin) ja se näytti jo ensimmäisen pesun jälkeen haalistuneen huomattavasti... Jos en itse tietäisi niin en uskoisi että se on pesty vain kerran!
En yritä tässä nyt lietsoa mitään tappelua, eikä makuasioista tietenkään voi kiistellä. Haluaisin vaan ihan oikeasti kuulla teiltä jotka paljon ko.merkkiä käytätte ja ostatte, niin mikä siinä viehättää?