Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
laiskuuttaAlkuperäinen kirjoittaja badass:menen koska en jaksa kävellä 3kilsaa kotiin ylämäkee uhmiksen ja painavien kauppakassien kanssa.
liikutaan sit muuten.
Alkuperäinen kirjoittaja no:laiskuuttaAlkuperäinen kirjoittaja badass:menen koska en jaksa kävellä 3kilsaa kotiin ylämäkee uhmiksen ja painavien kauppakassien kanssa.
liikutaan sit muuten.
meillä taas jaksetaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Lähikauppaan en todellakaan mene autolla mutta jos on isoon markettiin asiaa niin mennään bussilla tai autolla. =)
Alkuperäinen kirjoittaja liikunnallinen:mikset kävellen?tekosyysi on mikä?
Alkuperäinen kirjoittaja no:laiskuuttaAlkuperäinen kirjoittaja badass:menen koska en jaksa kävellä 3kilsaa kotiin ylämäkee uhmiksen ja painavien kauppakassien kanssa.
liikutaan sit muuten.
meillä taas jaksetaan
Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja no:laiskuuttaAlkuperäinen kirjoittaja badass:menen koska en jaksa kävellä 3kilsaa kotiin ylämäkee uhmiksen ja painavien kauppakassien kanssa.
liikutaan sit muuten.
meillä taas jaksetaan
olkoon laiskuutta, mut mulla ei hermo eikä kädet kestä, kokeiltu on.
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja no:laiskuuttaAlkuperäinen kirjoittaja badass:menen koska en jaksa kävellä 3kilsaa kotiin ylämäkee uhmiksen ja painavien kauppakassien kanssa.
liikutaan sit muuten.
meillä taas jaksetaan
pikkasen sälittävää
Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja no:laiskuuttaAlkuperäinen kirjoittaja badass:menen koska en jaksa kävellä 3kilsaa kotiin ylämäkee uhmiksen ja painavien kauppakassien kanssa.
liikutaan sit muuten.
meillä taas jaksetaan
pikkasen sälittävää
miten se sun napaas nakertaa vaik kulkisin autolla kaikki autoa pidemmät matkat enkä liikkuis yhtään?
musta sä olet nyt pikkasen säälittävä :xmas: