Meetvurstin syöminen raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Eli onko se haitallista jonkun muun, kuin rasvan takia, vai voiko sitä syödä esim. muutamia siivuja leivän päällä pelkäämättä, että tulee sikiölle jotain vaurioita? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta en saanut neuvolasta juuri minkäänlaista vastausta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä näitä uusavuttomia tulee... KERRO YKSIKIN SYY MIKSI MEETVURSTI AIHEUTTAISI YHTIKÄS MITÄÄN SIKIÖLLE. ei saat....

Jotku varmaam miettii onko makkarassa jotain samaa kun liiallisessa määrässä salmiakkia.. |O

Periaatteessa metukassa on toksoplasmoosin vaara, koska sitä ei kypsennetä läpikypsäksi, mutta siis riski on teoreettinen ja minä ainakin oon syöny ihan hyvällä omallatunnolla :)

Periaatteessa metukassa on toksoplasmoosin vaara, koska sitä ei kypsennetä läpikypsäksi, mutta siis riski on teoreettinen ja minä ainakin oon syöny ihan hyvällä omallatunnolla :)

Nimenomaan tuota kypsyysasiaa mietin. :)

Kumma, kun täällä ei saisi kysyäkään mitään, joidenkin mielestä... Pakkoko heidän on näitä sitten availla, jos noin kerran häiritsee? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Nimenomaan tuota kypsyysasiaa mietin. :)

Kumma, kun täällä ei saisi kysyäkään mitään, joidenkin mielestä... Pakkoko heidän on näitä sitten availla, jos noin kerran häiritsee? :D

Metukka on käytännössä kylmäsavustettua, mutta kuten jo kerroin, oon syöny sitä ja ihan kylmäsavuporoakin olen vedellyt :D Suomalaisesta lihasta tokson saaminen on todella epätodennäköstä.

Voi hyvänen aika taas... näitä vastauksia nimittäin! Palstalla joku mietti yksi päivä, miksi ihmeessä palstalaiset on niin ilkeitä. Samaa voitaisiin kysyä taas. Onko joillain huono päivä kenties? On ihan paikallaan kysyä, jos ei tiedä. Enemmän häpeäisin, jos mulla olisi joku kompleksi vastata mahdollisimman ilkeästi kaikkiin vastaantuleviin kirjoituksiin.

Yhteistyössä