J
j
Vieras
jeps 2v sukulais tyttö alko tökkiä mun mahaan ja et herääa! vauvalle siis sano
olin jo vkolla 24 eikä mahaa oikee näkyny eikä oltu sukulaisille kerrottu mut oli se sit pakko
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ap, mitähän tuo loppu tarkoitti, kuulosti hieman pelottavalle.. :s
En tiedä mitä se sillä eilisellä jutulla tarkoitti... ei sen kummemmin tarkentanut enkä mäkään sit kysyny.
Mulle tuli henkimaailma mieleen, joku joka on jättänyt perheenne? :/ Voimia teille ja kaikkea hyvää! :flower:
Jos on kristitty, niin silloin tuo ei oikein sovi maailmankuvaan. Kuolleet ei tule tänne haahuilemaan.
Kiitos selvennyksestä, kyllä nyt tajuaa eron heti! Olette siis uskovaisia?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niinu:Ihana juttu! Mutta toi jeesustelu kuulosti menevän vähän liian pitkälle. Olette varmaan erittäin uskonnollinen perhe?
Me EMME ole tippaakaan uskonnollinen perhe. Meidän perheessä USKONTO on täysin pannassa koska USKONTO ei saa kuin pahaa aikaan. USKONTO on ihan eri asia kuin olla USKOVAINEN. USKONTO on ulkokohtaista sääntöjen, tapojen ja rituaalien noudattamista ilman sen suurempaa sisältöä.SIihen kuuluu kiellettyjen ja sallitujen asioiden listaaminen ja nämä listat kädessä kulkeminen ja niiden noudattaminen. USKO tai USKOVAISUUS on taas elävä suhde JUmalan kanssa joka on täysin eri asia kuin uskonto tai uskonnollisuus. Sitä "maallikot" ja asiaan perehtymättömät vaan ei meinaa ollenkaan käsittää. ja suomenkieli erehdyttää vielä enemmän tässä koska sanat usko ja uskonto ovat niin lähellä toisiaan. Esim englanninkielessä usko on faith ja uskonto religion ja jokainen englantilainen ymmärtää näiden olevan eri asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja fff:Kiitos selvennyksestä, kyllä nyt tajuaa eron heti! Olette siis uskovaisia?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niinu:Ihana juttu! Mutta toi jeesustelu kuulosti menevän vähän liian pitkälle. Olette varmaan erittäin uskonnollinen perhe?
Me EMME ole tippaakaan uskonnollinen perhe. Meidän perheessä USKONTO on täysin pannassa koska USKONTO ei saa kuin pahaa aikaan. USKONTO on ihan eri asia kuin olla USKOVAINEN. USKONTO on ulkokohtaista sääntöjen, tapojen ja rituaalien noudattamista ilman sen suurempaa sisältöä.SIihen kuuluu kiellettyjen ja sallitujen asioiden listaaminen ja nämä listat kädessä kulkeminen ja niiden noudattaminen. USKO tai USKOVAISUUS on taas elävä suhde JUmalan kanssa joka on täysin eri asia kuin uskonto tai uskonnollisuus. Sitä "maallikot" ja asiaan perehtymättömät vaan ei meinaa ollenkaan käsittää. ja suomenkieli erehdyttää vielä enemmän tässä koska sanat usko ja uskonto ovat niin lähellä toisiaan. Esim englanninkielessä usko on faith ja uskonto religion ja jokainen englantilainen ymmärtää näiden olevan eri asioita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fff:Kiitos selvennyksestä, kyllä nyt tajuaa eron heti! Olette siis uskovaisia?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niinu:Ihana juttu! Mutta toi jeesustelu kuulosti menevän vähän liian pitkälle. Olette varmaan erittäin uskonnollinen perhe?
Me EMME ole tippaakaan uskonnollinen perhe. Meidän perheessä USKONTO on täysin pannassa koska USKONTO ei saa kuin pahaa aikaan. USKONTO on ihan eri asia kuin olla USKOVAINEN. USKONTO on ulkokohtaista sääntöjen, tapojen ja rituaalien noudattamista ilman sen suurempaa sisältöä.SIihen kuuluu kiellettyjen ja sallitujen asioiden listaaminen ja nämä listat kädessä kulkeminen ja niiden noudattaminen. USKO tai USKOVAISUUS on taas elävä suhde JUmalan kanssa joka on täysin eri asia kuin uskonto tai uskonnollisuus. Sitä "maallikot" ja asiaan perehtymättömät vaan ei meinaa ollenkaan käsittää. ja suomenkieli erehdyttää vielä enemmän tässä koska sanat usko ja uskonto ovat niin lähellä toisiaan. Esim englanninkielessä usko on faith ja uskonto religion ja jokainen englantilainen ymmärtää näiden olevan eri asioita.![]()
Niin. Uskovaisia, EI uskonnollisia. Uskonnollisuus on se asia, joka saa tässä maailmassa niin paljon pahaa aikaan. Joskus ärsyttää kun ihmiset ei tajua tuota eroa, kaikki ei sittenkään vaikka yrittäis selittää mitä eroa niillä on.
Alkuperäinen kirjoittaja periaatteet:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja fff:Kiitos selvennyksestä, kyllä nyt tajuaa eron heti! Olette siis uskovaisia?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niinu:Ihana juttu! Mutta toi jeesustelu kuulosti menevän vähän liian pitkälle. Olette varmaan erittäin uskonnollinen perhe?
Niin. Uskovaisia, EI uskonnollisia. Uskonnollisuus on se asia, joka saa tässä maailmassa niin paljon pahaa aikaan. Joskus ärsyttää kun ihmiset ei tajua tuota eroa, kaikki ei sittenkään vaikka yrittäis selittää mitä eroa niillä on.
No miten teidän periaatteet, uskovaiset eroaa uskonnollisista näkemyksistä? Oletteko kristittyjä vai eronneet kirkosta..?
Alkuperäinen kirjoittaja mm:sanoi mulle syksyllä, että mun mahassa on vielä yksi vauva. Väitin vastaan ja sanoin että ei oo (kun oltiin sovittu miehen kanssa et lapsiluku on tässä ja oli ehkäisy käytössä). Poika katsoi totisena ja sanoi: "äiti, minä tiedän, että sinun mahassasi on vielä yksi vauva!". Meni reilu kuukausi ja huomasin olevani raskaana ehkäisystä huolimatta.
Sitten kun 5v kuuli tästä, niin puhui koko ajan vauvasta ja kutsui sitä pikkuveljeksi. No, vauva oli poika.
Erikoista. Sitten se usein rukoilee ja sanoo sen jälkeen, että Jumala puhui sille sitä ja tätä. Eilen illalla se sanoi mulle "äiti, sinun takanasi on joku joka tykkää sinusta. Se ei tee sinulle mitään pahaa."
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:ja Jumalan valtakuntahan on lasten kaltainen joo lapset on tosi avoimia ja vastaanottavia minunkin poika keskustelee paljon juuri tuollaisia ihana!
Ollaan itse uskovaisia ja lapsi on ollu kohdusta saakka rukousten ja siunausten saartama.