Meidän aamu: VERTA, hikeä ja kyyneitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Pirun ihana herätys mulla tänään. Esikko tuli kertomaan että pojat on rikkoneet tuikkulyhdyn. Pikku2 oli taas päästäny kuopuksen sängystä eikä kukaan välittäny herättää minua. :kieh: Verta oli joka paikassa. Pieni syvä viiltohaava nuorimmaisen keskisormessa vuosi ihan pirusti eikä sitä saanu tyrehtymään. Tuli sairaalareissu ja nyt sillon koko käsi paketissa. Just tajusin ettei ne hoitsut yhtään kattonu että jäikö sinne lasinsirua sisälle... Ne vaan yritti saada sen tyrehtymään. Laittoivat sitte liimaa siihen ja käsi pakettiin ettei se ime ja revi sitä liimaa pois..

Yhdeksältä heräsin, vartin yritin tyrehdyttää, viidessä minuutissa kaikille vaatteet päälle (näille vitkuttelijoille!) ja äkkiä autoon.. onneksi oli vähän liikennettäki.. 1,5h meni tk.ssa.. piti ensin jättää isommat autoon ku vein jätkän sisälle ja sitte ku sain sen hoitsulle niin hain muut..
puol tuntia siinä meni ku ne yritti sitä tyrehdyttää ja laittaa pakettia. sitte puol tuntia odotushuoneessa ja sitte takas hoitajalle kattomaan onko yhtään tyrehtyny ja toinen paketti..

Onneksi näytti pahemmalle ku oli. Mutta voitte varmaan kuvitella kuin ihana herätä tommoseen ja tajuaa että joka paikassa on verta! Saakeli ku nuo on alkaneet hiipiä täällä aamulla ettei ole kukaan vahtimassa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ei, sellasta sattuu.Onneksi ei käynyt pahemmin.
Mutta tuo, että ÄITI USKALTAA NUKKUA, KUN PIENET LAPSET OVAT JO HERÄNNEET.
Mitäs tästä opimme??

Olisikohan asia niin että äiti ei ollut herännyt,kun lapset hiippailivat?Pitäisikö äitin laittaa kello viideltä soimaan että sitten päivystää kun lapset herää?

:hug: voi ei :| meillä oli kuopus kans yks aamu häippässy niin ettei mulla ole asiasta ollut mitään havaintoa. tulos: vessa täynnä vanupuikkoja ja purettua vessapaperia, hammastahnatuubi tyhjennetty lavuaariin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ei, sellasta sattuu.Onneksi ei käynyt pahemmin.
Mutta tuo, että ÄITI USKALTAA NUKKUA, KUN PIENET LAPSET OVAT JO HERÄNNEET.
Mitäs tästä opimme??

No jäkä jäkä. Helppohan se on sanoa. Minusta on tullu kamalan sikeä nukkuja sen jälkeen ku tuon kuopuksen kans on vuoden verran ollu valvomista. ja nyt olen iteki kipeä. ihan tyrmässä nukuin siinä ei paljon minun uskaltamisia kysytä. Kuopus nukkuu matkasängyssä, jossa on vetoketjullinen ovi. Tuo keskimmäinen sen käy usein avaamassa että saa leikkikaverin. :headwall: Jos se ei olis päästäny nuorinta pois, niin olisin heränny pian kuopuksen heräämmisen jälkeen siihen kun se ois alkanu itkemään siellä sängyssään..

Onneks oli kuitenki onni mukana ette vakavampaa tapahtunu.
Mä oon kans tota pelänny meillä ku noita lapsosia on välillä enemmän ja välillä vähemmän täällä, et mitä vaan voi tapahtua ellei se ekana heränny tuu mua herättämään herättyään.

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Inhottava paska äiti-olo päällä vieläki.. Tuo kuopus on nukkunu siitä asti ku kotiin tultiin. Ei ole ees syöny mitään...

Saattaa se sormi olla kipee pitkään :(

Et sä mikään paska oo pois tollaset mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Inhottava paska äiti-olo päällä vieläki.. Tuo kuopus on nukkunu siitä asti ku kotiin tultiin. Ei ole ees syöny mitään...

Saattaa se sormi olla kipee pitkään :(

Et sä mikään paska oo pois tollaset mielestä.

No ei se sitä sormea itkeny ku silloin vain kun sitä yritettiin tyrehdyttää eikä tykänny ku pidettiin kiinni... Vitsit näistä ikinä tiedä käykö niillä jonneki kipeää, kun ne ei kerro. Niillon multa peritty kipukynnys...

Yhteistyössä