Meidän arki on pian yhtä helvettiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt äiti

Vieras
Lapsilla on uhmaikä, mies on todella väsynyt; nukkuu vuorokaudessa 10-12 tuntia, ei jaksa nousta portaita lapsi sylissä ilman, että hengästyy/väsyy. Haluaisi koko ajan vain nukkua. Mies huutaa väsyneenä lapsille ja kierre on valmis. Mä väsyn, koska pyöritän arkea yksin. Siis ihan yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:
Lapsilla on uhmaikä, mies on todella väsynyt; nukkuu vuorokaudessa 10-12 tuntia, ei jaksa nousta portaita lapsi sylissä ilman, että hengästyy/väsyy. Haluaisi koko ajan vain nukkua. Mies huutaa väsyneenä lapsille ja kierre on valmis. Mä väsyn, koska pyöritän arkea yksin. Siis ihan yksin.

kuin olisin itse kirjoittanut *halaus*

En halua pelotella, mutta mieheni oli samanlainen kunnes selvisi viime keväänä, että sairastaa syöpää. Aivokasvain leikattiin melkein heti, mutta paraneminen kestää vielä pitkään. Arki on edelleen pienen lapsen kanssa yksin minun heiniäni, rankkaa on, mutta emmeköhän selviä. Menkää ihmeessä lääkäriin!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ainokki:
Voisko miehellä olla hempat alhaalla? Tai sydämessä/keuhkoissa jotain? (Ja toki halaus sinulle joka jaksat tätä! :) )

Hb sillä on aina ollut tosi hyvä. Pakko sen on mennä lääkäriin. On puhunut siitä jo monta viikkoa, muttei ole saanut aikaiseksi. Nyt kun mietin viime vuosia, niin mies on käynyt tosi useasti lääkärissä, milloin minkäkin vaivan takia. Oli viime keväänä leikkauksessa ja nyt taas menossa loppuvuodesta sairaalaan johonkin toimenpiteeseen. Siltä on otettu koepaloja yms. Mitään vakavampaa ei ole koskaan ollut, mutta kun sitä ei koskaan tiedä.