Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Jos pyytäisit jonkun lääkärin selittämään asiat sinulle oikein kunnolla? Vai oletko jo pyytänyt?
Olen pyytänyt. Hoitajilta, lastenlääkäreiltä ja neurologilta. Vastaukset on olleet just tätä "ylihuomenna vois katsoa sitä kotiutusta", "Täytyy tämä lääkitys saada kuntoon" ja "odotellaan parin päivän päähän niitä tuloksia". Jatkokysymyksiin toistetaan tätä samaa litaniaa, kun yritän kysyä, että mitä lääkkeitä sille annetaan ja miksi, mitä kokeita on otettu ja mitä vielä otetaan ja miksi...
Hoitajat siellä on kertakaikkisen ihania, mutta ne taas ei varsinaisesta asiasta tiedä, toteavat vaan että täytyy kysyä lääkäriltä.
Lääkäriä näkee joskus ja jouluna, mä en pysty siellä koko päivää koskaan istumaan kun on nuo pienemmät lapset ja eläintarha hoidettavana.
Mies on likan kanssa ollut siellä koko ajan, mutta ei sille ole kerrottu sen enempää ja se on vielä huonompi vaatimaan.
Tänään sille oli sanottu, että nämä asiat menee Helsingin kautta ja siellä tehdään päätökset.
Taidan tosiaan tänään yrittää hiukan tiukemmin vaatia, että saan keskustella juurta jaksain sellaisen ihmisen kanssa, joka vastaa mun kysymyksiin jotain järkevää.
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:mut on se niinkin että ei lääkäri pysty pomppimaan joka vanhemman luona milloin sattuu ja milloin halutaan.
on oltava paikalla silloin kun on lääkärinkierto. potilaita on niin paljon ja lääkärien tehtäväkuva laaja. koita saada hoitaja päiväsajaksi,tai sitte miehes kertoo sulle. laita kysymykset paperille.