A
"aloittaja"
Vieras
Kiitos moona81. Meilläkään ei ole mahdollisuutta tuttuun pukkiin (ei nyt eikä jatkossakaan) ja ventovieraan pukin palkkaaminen tuntuu sellaiselta, että siihen emme ryhdy. Minkä ikäiset lapset teillä on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no tuo ei kyllä ole jenkkityyliä nähnytkäänanteeks vaan.
No ehka nain on joissakin perheissa. Meilla ja minun tuttavilla kylla lapset ovat nukkuneet ihan hyvin. Vii me vuonna olin aattoyon yovuorossa ja joulupaivan aamuna yovuoron jalkeen minun piti kayda herattelemassa lapsi ja mies kahdeksan aikoihin kun en enaa jaksanut odotella. Joulupaiva menee mukavasti leikkiessa uusilla leluilla. Jouluaattohan taalla onkin aikalailla shoppailu ja juhlintapaiva. Monet kutsuu tuttavia Christmas-drinkseille, iltapaivalla ja keskiyolla on kirkko (christmas carols tai messu) ja kaupat on auki iltaan/iltapaivaan.Tuossa lahjat aamulla -tavassa on kyllä kääntöpuolensakin. Tunnemme monta Brittiperhettä ja jokaisessa on ongelmana se, että lapset ei millään saa nukuttua aatoyönä kun kuulostelevat pukkia ja odottavat jännittyineinä. Sitten on pinna kireällä lahjoja avatessa saati myöhemmin päivälä kun on väsy (siihen kun lisää tyyliin sen, että uutta Legoa ei heti osaakaan rakentaa tai paketista ei tullutkaan kaikkea mitä halusi niin avot...).
Tietysti kyllä suomalaisetkin lapset osaavat jännittää ja valvoa, tiedän kokemuksesta. Ehkä kuitenkin vähän helpompi nukkua kun ei koko ajan vahtaa kelloa, että koska voi jo nousta.
Alkuperäinen kirjoittaja meilläkin;25282161:Meillä nyt kolmatta joulua tuolla tavoin. Kuusi ilmestyy tosiaan jo joulukuun alussa, ja paketteja sinne pikkuhiljaa. Lapset käyvät aina innoissaan katsomassa onko tonttu käynyt yön aikana tuomassa lisää pakettejaJa mustakin on ihana katsella kaunista kuusta, jonka juurella on lahjoja kauemminkin kuin sen muutaman tunnin aattona. Hyvin on saaneet paketit olla rauhassa. Vähän joskus salaa käyvät hypistelemässä, mutta paperit on säilyneet ehjinä kuitenkin. Ja lahjat.
Mä luulen, että meillä avataan tänä jouluna paketit joulusaunan jälkeen, ennen ruokailua.
No ehka nain on joissakin perheissa. Meilla ja minun tuttavilla kylla lapset ovat nukkuneet ihan hyvin. Vii me vuonna olin aattoyon yovuorossa ja joulupaivan aamuna yovuoron jalkeen minun piti kayda herattelemassa lapsi ja mies kahdeksan aikoihin kun en enaa jaksanut odotella. Joulupaiva menee mukavasti leikkiessa uusilla leluilla. Jouluaattohan taalla onkin aikalailla shoppailu ja juhlintapaiva. Monet kutsuu tuttavia Christmas-drinkseille, iltapaivalla ja keskiyolla on kirkko (christmas carols tai messu) ja kaupat on auki iltaan/iltapaivaan.