meidän joulumenu miltä kuullostaa????????????????????????!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???????!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmittaako ap sua jotenkin, että joillain on runsaat joulupöydät? Ajattelin vain, kun jaksoit kirjoittaa tuollaisen kilometrin mittaisen provon... Taisi mennä aika kauan tota vääntäessä. =)

[QUOTE="Rose";25222854]Tosi monipuolinen, mutta roseviini puuttuu. Itse olen tottunut juomaan roseviiniä turskan ja pizzalaatikon kanssa.[/QUOTE]

:laugh: Meinas tulla kahvit nenästä :D

listaan lisätään karjalanpaisti,karjaalanpiirakat,lihapiirakat,roseviini,viinirypäleet,tummat viinirypäleet,mandariinit,klementtiinit,satsumat,appelssiinit,banaanit,päärynät,suklaarusinat,jugurttirusinat,luumut,kuorrutetut lohkoperunat,kaneliässät,raejuusto,sinihomejuusto,homejuusto,mustapekkajuusto,pirkan kermajuusto,olterman juustopala,olterman juustosiivut,pikkusiskojuusto,fetajuusto..keksittekö vielä jotain??

No, ehkä tuosta löytyis jotain suuhunpantavaa mullekin.. Kyllä jouluna silti pitäis satsata vähän paremmin. Ikävää jos ei pöydästä löydy kaikille mieluista syötävää, niin että saisi edes vatsan täyteen.

Nauroin vedet silmissä mm. tuota kastikeosastoa. Ihmisten kauppaostoksia katsellessa - tuo voisi olla totta.
Tänään yhteen (äiti, isä ja kaksi leikki-ikäistä) perheeseen pakattiin kaksi ostoskärryllistä (kukkurallaan) ruokaa. Ja rouva nirisi ja nurisi, mitä muuttui. Kiva kun on fyrkkaa :-) On meilläkin joulupöytään aina panostettu, mutta heidän budjetillaan kävisi kevyesti etelässä.

Mulle tuli tosi paha mieli jo ajatuksesta, että istuisin teidän joulupöydän ääressä :(. Olisin niin pettynyt kun ei tarjolla olisi suikaloitua paprikaa. En ehkä pystyisi kätkemään mielipahaani ja saattaisin pillahtaa itkuunkin. En tulis toiste ja joulun jälkeen tekisin palstalle aloituksen surkeasta vieraanvaraisuudesta kyläpaikassa :(.

Munavoita ei oo eikä konvehtejakaan :O Ja missä on kanelipullat, munkit, lusikkaleivät ja pizzahyrrät? Karjalanpaisti ja karjalanpiirakat? Broilerin rintaleikkeet, kaalipiirakka, silakkalaatikko ja sienimuhennos?

Yhteistyössä