Meidän likkojen mekot kuvina (lupasin ne esitellä, ihan oon siis itte tehny) *muoks: uusia ompelukuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:
vaihdan rattoriin öljyt ja leivon leivät itse. Ommella en osaa pätkääkään joten JOS saisin lapsillleni tehtyä edes hikinauhat itse, esittelisin niitä ihan varmasti!! :)

Hienot mekot tytöillä, jotenkin ihanaa kun tytöillä on äipän tekemät puvut tärkeänä päivänä :)

Multa taas ei tuo öljyjen vaihto onnistu...mutta kai sitäkin yrittää vois? :saint:

Ihanat "maatiaismekot" tyttösillä päällä!! En kyllä osaisi itse moisia hienouksia ommella. On hienoa, että olet noin taitava käsistäsi!!! Saat olla taidostasi ylpeä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Isoimman mekossa vois olla ehkä hiukkasen joko korkeempi tuo etukappale tai lyhyemmät olkaimet. :) Pienimmän mekosta oisin huolitellu vielä tuon reunan. ;)

Mut hienot on. Hauska, kun kaikilla samaa tyyliä. :D

Ei kun noi on juuri hyvin noin B) Ne alareunat on kaikissa huolittelematta...loppu aika ja innostus kesken :ashamed:

Ihania! :heart: (Varsinkin vauva!)
Ja nostan hattua että oot edes ehtinyt tekemään tämmöisiä, siis jos nää kaikki lapset on sun. Itellä vaan kaksi enkä varmaan ehtis, en kyllä osaakkaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
siis toi isomman mekko vois olla ihan jees jos noi olkaimet olis hieman lyhyemmät...ihanko ilman mitään kaavoja surautit nuo mekot? ja kai sitä jokainen osaisi jotain ommella mut kaikkien ei tarvi..sunki kannattas jättää noi ompeluharrastukset ehkä muille

Mä niiin tarkasti niitä olkaimia mittailin, mutta pieleen vissiin sitten silti meni :D

Joo, ilman kaavoja, en mä semmosia käytä...ja luultavasti jätänkin tuon ompelemisen seuraavaksi vuodeksi tähän :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:
Ja nostan hattua että oot edes ehtinyt tekemään tämmöisiä, siis jos nää kaikki lapset on sun. Itellä vaan kaksi enkä varmaan ehtis, en kyllä osaakkaan :laugh:

jaa nii et ku on kolme lasta ni ei ehdi tekemää mitää,hei haloo tätä porukkaa täällä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Siis oikeesti. Jos kerran alkaa omeplemaan niin tekee sen sitten loppuun asti. Tuo huolittelematon alareuna oikein "kruunaa" itsetekeleet.

Mä olen vähän huono tekemään mitään ihan kunnolla loppuun saakka...mutta multa tosiaan loppu nyt ihan oikeestikin se aika. Pääsin nukkumaan vissiin klo 01 jälkeen vasta yöllä :/

Kangas on kaunista :)

Mutta ei sulla paljon ompelijan lahjoja ole :D Isoimman mekossa ihan väärällä kohdalla linjat ts. pitäis olla ylempänä, olkaimet lyhyemmät. Keskimmäisen hame, voiko tuota edes hameeksi sanoa, suora tötterö ts. minkään mallinen. Pienimmällä muuten onnistunut, mutta miksi et ole huolitellut helmaa, siis eihän kukaan jätä helmaa noin.

En ole mikään ompelji mestari itsekään, mutta sentään nuo asiat olisin minäkin osannut huomioida.

Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:

Mutta ei sulla paljon ompelijan lahjoja ole :D Isoimman mekossa ihan väärällä kohdalla linjat ts. pitäis olla ylempänä, olkaimet lyhyemmät. Keskimmäisen hame, voiko tuota edes hameeksi sanoa, suora tötterö ts. minkään mallinen. Pienimmällä muuten onnistunut, mutta miksi et ole huolitellut helmaa, siis eihän kukaan jätä helmaa noin.

En ole mikään ompelji mestari itsekään, mutta sentään nuo asiat olisin minäkin osannut huomioida.

Anna ap:n olla. Varmaan on parhaansa yrittänyt ja hyvä äiti lapsilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...

Ehkäpä se että ne on itse tehty? Ei kaiken aina tarvitse olla niin prameaa. Minun mielestäni mekot ovat nättejä ja ovat varmasti ihan hyviä ja nättejä tyttöjen päällä :)

Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:

:laugh:

Ei se oo suora se keskimmäisen mekko...kuvakulma on vaan väärä (mä syytän nyt kaikesta kuvía :laugh: ). Tästä näkee, ettei se ole suora:

Mutta miten ihmeessä mä oisin osannut huomioida asioita joista mulla ei ole mitään kokemusta :o Mä en ole koskaan aiemmin ommellut mekkoja, enkä ole siis koulussa ollut käsityötunneilla.

Ei pidä vaatia itseltään liikoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja gbnf:
Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:

jaa nii et ku on kolme lasta ni ei ehdi tekemää mitää,hei haloo tätä porukkaa täällä!!!

on tärpätti varmaan aika käsi sitten jos ei kolmen kanssa sais mitään tehtyä ja toi vanhinki taitaa olla iso koululainen

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
hyi kun jotkut osaa olla ilkeitä :(

Mä itse en osaa ommella pätkän vertaa, ja jos itse olisin saanut tuollaisia aikaan, olisin erittäin ylpeä.

ai kuin niin?kommenttejahan tuo ap tuli hakemaan kun esittelee mekkoja :)
ja varmaan kyllä moni on kahta eri miletä noista,pitäisikö sitten vaan kehua kauhistuksia?

Yhteistyössä