Meidän likkojen mekot kuvina (lupasin ne esitellä, ihan oon siis itte tehny) *muoks: uusia ompelukuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
hyi kun jotkut osaa olla ilkeitä :(

Mä itse en osaa ommella pätkän vertaa, ja jos itse olisin saanut tuollaisia aikaan, olisin erittäin ylpeä.

ai kuin niin?kommenttejahan tuo ap tuli hakemaan kun esittelee mekkoja :)
ja varmaan kyllä moni on kahta eri miletä noista,pitäisikö sitten vaan kehua kauhistuksia?

Ei tartte kehua kauhistuksia...mutta voin nyt ees VÄHÄN antaa rispektiä siittä, että mä olen sentään yrittänyt :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja nalkuti:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...

Ehkäpä se että ne on itse tehty? Ei kaiken aina tarvitse olla niin prameaa. Minun mielestäni mekot ovat nättejä ja ovat varmasti ihan hyviä ja nättejä tyttöjen päällä :)

joo en puhunut prameasta mitään vaan JUHLAVASTA!!!meillä on tuollaisia mekkoja ihan arkikäytössä pihalla tytöllä

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Siis miten sä olet tuon pienimmän mekon kankaan leikannut? Ihan päin persettä.

Jep, juurikin niin :)

Mä leikkasin sen siten, miten sen sain leikattu...ja lopputulos on vähän vino. Mutta mun mielestä se on SILTI hieno :)

Mä itse en osaa ommella pätkän vertaa, ja jos itse olisin saanut tuollaisia aikaan, olisin erittäin ylpeä.

ja varmaan kyllä moni on kahta eri miletä noista,pitäisikö sitten vaan kehua kauhistuksia?

ap halusi kommentteja, ja mielipiteitä saa olla, mutta ei sitä nyt ihan maanrakoon tarvitse rytätä vaikka ei ihan omaan makuun olisikaan

Alkuperäinen kirjoittaja nalkuti:
en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...

Ehkäpä se että ne on itse tehty? Ei kaiken aina tarvitse olla niin prameaa. Minun mielestäni mekot ovat nättejä ja ovat varmasti ihan hyviä ja nättejä tyttöjen päällä :)

joo en puhunut prameasta mitään vaan JUHLAVASTA!!!meillä on tuollaisia mekkoja ihan arkikäytössä pihalla tytöllä

No kyllä nääkin mekot ihan arkikäyttöön tulee, koska varsinkin pienimmän mekko on 2kk kuluttua jo liian pieni. Eli en mä kyllä ihan vaan yhden käyttökerran vuoksi noita tehnyt, eikä meillä ole nyt mitään juhlia tiedossa.

Mä olin jo kerennyt unohtaa, että aloittelijanhan pitää osata ja tietää jo valmiiksi kaikki! Onneksi on palsta B)

Ap, hienot mekot! Niin kuin joku sanoi, itsetehtyä kelpaa näytellä. Eroaa kaikenmaailman meandeista mennen tullen ja vaan hyvässä mielessä, sanokoon kuka mitä sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:

ap halusi kommentteja, ja mielipiteitä saa olla, mutta ei sitä nyt ihan maanrakoon tarvitse rytätä vaikka ei ihan omaan makuun olisikaan

Nimenomaan, palautetta voi antaa kielteistäkin, mutta tarviiko sitä sentään ihan pystyyn toinen moittia? Yrityksen ja kokeilun kauttahan sitä parhaiten oppii. Seuraavalla kerralla sit osaa ottaa huomioon asioita, joita ei nyt tullut ehkä ajatelleeksi.
Mutta silti mie oikeesti tykkäsin mekoista :)

Tosi kauniita! :flower: Hyvä sä!

Mä olen elämäni ekaa kertaa tekemässä nuorimmalle joustofroteesta liivitunikaa ja ajattelin sen täällä esitellä, jos saan kanttinauhat ommeltua (ompelukone ei suostu yhteistyöhön) ja joskus valmiiksi. Mutta niin ilkeetä kommettia täällä, etten taida pahoittaa mieltäni ollenkaan.....

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
siis miksi tällaisia pitää täällä esitellä?
etkö saa huomiota muuten?

no esitelläänhän täällä kaikkea muutakin, mm naamoja ( B) ) ja vartaloita, niin miksei sitten myös omien kätten töiden jälkiä ?

no juu ja joillakin ei ole itsekritiikkiä ollenkaan:(

mut miksi ihmeessä tääl ketää kiinnostaa miten joku on ommellu tytöilleen mekot,tai miten yleensäkkään jaksat kertoilla täällä jotakin noin tylsää

No mua ainakin kiinnostaa siks, kun ompelen itsekin :) Seuraan myös monia käsityöblogeja. On tosi mukavaa nähdä mitä muut ompelee ja saada ideoita.

Oikein ihanat on mekot ja huivit, ubersöpöä kun kaikilla samanlaiset ja huivikin samaa kangasta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja timppa:
mitähän mun tekemistä vaatteista sanottais, täällä kun tuntuu olevan oikein "alan ammattilaiset" arvostelemassa :D

Kannattaa kahdesti tosiaan pohtia että esitteleekö vai ei :saint:

Mutta mä olen tosiaan ihan äärimmäisen ylpeä itsestäni, joten mua ei tuo kura nyt kyllä haittaa pätkääkään. Jos itse tykkää, niin sen ei ole väliä vaikkei kukaan muu tykkäis :xmas:

siis miksi tällaisia pitää täällä esitellä?
etkö saa huomiota muuten?

no esitelläänhän täällä kaikkea muutakin, mm naamoja ( B) ) ja vartaloita, niin miksei sitten myös omien kätten töiden jälkiä ?

no juu ja joillakin ei ole itsekritiikkiä ollenkaan:(

pitäisköhän mun nyt avata uusi naamakuva-ketju ihan sua ilahduttaakseni :D

Älä vaan chef lopeta harrastusta tämän älyttömän kritiikin takia. Ompelu on siitäkin kiva harrastus, että jos haluaa, voi käydä kursseja esim työväenopistossa.

Itse haaveilen, että osaisin porata yms. Jos saisin taulun kiinnitettyä seinään, näyttäisin kyllä täällä kuvan kiinnitysruuvista ;)

Joo, itse en tollasia mekkoja lapsilleni laittais,mut ei mun tarvikkaan. Halvemmat ja hienommat mekot ois saanu ihan kaupastakin,vaikka prismasta. Etenkin noi pienet sandaalit pisti silmään. Mutta siinämielessä nostan hattua että olet lähteny kokeilemaan taitojas ja viitsiny tehdä kaikille mekot! Musta ei ois kyllä tekemään edes tollasia mekkoja! :) Pienimmän mekko oli mun mielestä kivoin.

kyllä voi antaa neuvoja ja mielipiteitä, mutta osalla on tosi alentuva ja ilkeä sävy viesteissään.

Ja vaikkei itse mekoista tykkäisikään, niin silti jo siitä, että lähtee ihan pystymetsästä yrittämään, voi antaa kehuja!

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja gbnf:
Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:
Ihania! :heart: (Varsinkin vauva!)
Ja nostan hattua että oot edes ehtinyt tekemään tämmöisiä, siis jos nää kaikki lapset on sun. Itellä vaan kaksi enkä varmaan ehtis, en kyllä osaakkaan :laugh:

jaa nii et ku on kolme lasta ni ei ehdi tekemää mitää,hei haloo tätä porukkaa täällä!!!

on tärpätti varmaan aika käsi sitten jos ei kolmen kanssa sais mitään tehtyä ja toi vanhinki taitaa olla iso koululainen

Kyllä täällä porukkaa taas jaksaa vituttaa kun yksi mamma on saanut ite tehtyä lapsilleen vaatteita, ihan oikeesti! Hohhoijaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Joo, itse en tollasia mekkoja lapsilleni laittais,mut ei mun tarvikkaan. Halvemmat ja hienommat mekot ois saanu ihan kaupastakin,vaikka prismasta. Etenkin noi pienet sandaalit pisti silmään. Mutta siinämielessä nostan hattua että olet lähteny kokeilemaan taitojas ja viitsiny tehdä kaikille mekot! Musta ei ois kyllä tekemään edes tollasia mekkoja! :) Pienimmän mekko oli mun mielestä kivoin.

Ei varppina ois saanut mekkoja halvemmalla, vaikka hienommat ehkä. Tai no, en tiedä siitäkään koska mä tykkään noista oikeesti :)

Kangas on vanha Finlayssonin pussilakana jonka kaveri oli heittämässä roskiin. Kuminauhat, napit, silkkinauha ja langat anopin ja nepit kaverin, joka ei ottanut maksua.

Eli maksoi 0? :D

Yhteistyössä