Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Otitko sitä influenssarokotusta lapselle?
Joo. Ja kohta sinä varmaan diagnosoit että tämä johtuukin siitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Otitko sitä influenssarokotusta lapselle?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Otitko sitä influenssarokotusta lapselle?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kiva, että voi hyvin :xmas:
Meillä on omituisen rauhallista, kun keskimmäinen on vuodepotilaana :ashamed: :|
Mikä on hätänä?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en ymmärrä tota lasta. Eilen se oli ihan poissa pelistä, ja aivan "pihalla". Tänään se on kuin duracell-pupu, vaikka lämpöileekin yhä![]()
![]()
Meillä nukkui 4 tunnin päiväunet, ja sen jälkeen on juossut ympäriinsä vaikka vatsa on sekaisin. On kivaa, kun äiskä saa luututa oksennuksia lattialta :kieh: :x
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kiva, että voi hyvin :xmas:
Meillä on omituisen rauhallista, kun keskimmäinen on vuodepotilaana :ashamed: :|
Mikä on hätänä?
Ripuli ja oksentelua :x eli tosi kannattavaa on ollut tämä kokeilu, että on käynyt parina päivänä pari tuntia päiväkodilla. Tässä on tainnut olla kaks korvatulehdusta, keuhkoputkentulehdus, ripuli, oksennustauti ja niin edelleen :kieh:
Ja sen lisäksi huuli halki, kaatui eilen tuolia vasten ja huuli meni vähän rikki. Kiva riekale roikkui siinä :| Nyt näyttää ihan siltä, kuin olisi piesty. Huuli on ihan turvonnutkin. Ja se veren määrä tuollaisista kohelluksista on tosi kiva, kun vuotaa niin herkästi :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Otitko sitä influenssarokotusta lapselle?
Mistäs arvasit?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Kiva, että voi hyvin :xmas:
Mikä on hätänä?
Ripuli ja oksentelua :x eli tosi kannattavaa on ollut tämä kokeilu, että on käynyt parina päivänä pari tuntia päiväkodilla. Tässä on tainnut olla kaks korvatulehdusta, keuhkoputkentulehdus, ripuli, oksennustauti ja niin edelleen :kieh:
Ja sen lisäksi huuli halki, kaatui eilen tuolia vasten ja huuli meni vähän rikki. Kiva riekale roikkui siinä :| Nyt näyttää ihan siltä, kuin olisi piesty. Huuli on ihan turvonnutkin. Ja se veren määrä tuollaisista kohelluksista on tosi kiva, kun vuotaa niin herkästi :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Just... ja mä harkitsin tytön laittamista päiväkotiin että saisi ikäistään seuraa... en taidakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mekään ei olla saatu tehostetta, kun räkätauti alkoi heti seuraavana päivänä rokotteen saamisesta, ja ei ole sen jälkeen ollut kunnolla terveena. Ja se rokote annettiin marraskuun alussa :/
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en ymmärrä tota lasta. Eilen se oli ihan poissa pelistä, ja aivan "pihalla". Tänään se on kuin duracell-pupu, vaikka lämpöileekin yhä![]()
![]()
Meillä nukkui 4 tunnin päiväunet, ja sen jälkeen on juossut ympäriinsä vaikka vatsa on sekaisin. On kivaa, kun äiskä saa luututa oksennuksia lattialta :kieh: :x
Ihanaa! :x Meillä on vatsa kuralla antibiooteista. Joku hullu on joskus väittänyt, että noi maitohapot auttaa... Ei meillä ole auttanut koskaan, vaikka olen aina antanut ohjeen mukaan, ei mitään vaikutusta. Vesiripulia. Sellaista ei-vaipassa-pysyvää koostumukseltaan. Sellaista mikä ei edes haise, ja sen huomaa siinä vaiheessa kun housut ovat mustat (kyllä, pikimustaa lientä) tai kun sitä tavaraa on joka puolella.
Tulipa ihanan yksityiskohtainen selitys. Muttanäinmukavaatäällämeillä :xmas: :x
Mikä on hätänä?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mekään ei olla saatu tehostetta, kun räkätauti alkoi heti seuraavana päivänä rokotteen saamisesta, ja ei ole sen jälkeen ollut kunnolla terveena. Ja se rokote annettiin marraskuun alussa :/
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Just... ja mä harkitsin tytön laittamista päiväkotiin että saisi ikäistään seuraa... en taidakaan.
voimme toki kysyä lääkärin mielipidettä asiaan![]()
Saas nähdä alkaako tämä sujumaan. Tuohan on ihan onnesta soikeana aina kun pääsee sinne. Ekat viikot kiljui, kun hain kotiin jo niin aikaisinyhtenä päivänä huusi siinä lähtiessä, että "en minä halua tulla kotiin, minä haluan jäädä tänne lastenkotiin"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mekään ei olla saatu tehostetta, kun räkätauti alkoi heti seuraavana päivänä rokotteen saamisesta, ja ei ole sen jälkeen ollut kunnolla terveena. Ja se rokote annettiin marraskuun alussa :/
Eli tekin saitte sitten kunnon sivuvaikutukset siitä rokotteesta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mekään ei olla saatu tehostetta, kun räkätauti alkoi heti seuraavana päivänä rokotteen saamisesta, ja ei ole sen jälkeen ollut kunnolla terveena. Ja se rokote annettiin marraskuun alussa :/
Eli tekin saitte sitten kunnon sivuvaikutukset siitä rokotteesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mekään ei olla saatu tehostetta, kun räkätauti alkoi heti seuraavana päivänä rokotteen saamisesta, ja ei ole sen jälkeen ollut kunnolla terveena. Ja se rokote annettiin marraskuun alussa :/
meillä on annettu molemmille lapsille inluenssarokotteet ilman mitään sivuvaikutuksia. Miksihän muuten rokote on pahasta ja vaarallinen jos rokotteen seurauksena muutama ihminen saa jotain sivuvaikutuksia mutta jos tautiin kuolee muutama sata ihmistä, se on vaan huonoa tuuria :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Just... ja mä harkitsin tytön laittamista päiväkotiin että saisi ikäistään seuraa... en taidakaan.
voimme toki kysyä lääkärin mielipidettä asiaan![]()
Saas nähdä alkaako tämä sujumaan. Tuohan on ihan onnesta soikeana aina kun pääsee sinne. Ekat viikot kiljui, kun hain kotiin jo niin aikaisinyhtenä päivänä huusi siinä lähtiessä, että "en minä halua tulla kotiin, minä haluan jäädä tänne lastenkotiin"
Mä kysyin. toinen sanoi että joo, ehdottomasti ja mielellään ympärivuorokautisesti ja toinen sanoi ehdottomasti ei...
Mutta meilläkin on tykätty kaikesta puistojutusta sun muusta, ainoa vika on se että puistossa ei ole kolmevuotiaita vaan koululaisia ja taaperoita :/ |O Ja kerhot on täynnä...