Meidän seksielämä ei suju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kysy mieheltäsi onko hän tyytyväinen. kerro myös mitä itse toivot.
meillä myös jo yli 10 v suhde ja kun alkuhuuma on jo takanapäin, pitää tosiaankin nähdä vaivaa asian eteen. mieheni syttyy helpommin ja tahtoo silloin olla liian kovanäppinen,nyt on josta en tykkää. lukuisat kerrat tämän takia tilanne mennyt jumiin.
uskoisin, että näitä kertausharjoituksia täytyy pitää (useinkin?) mistä kumpikin pitää, mikä on se yhteinen juttu ja missä molemmat tulee vastaan-
meillä välillä sellaisia sopimuksia, että on "mun toiveviikkoa" ja seuraava sitten miehen. silloin saa toivoa ja toiveet toteutetaan. toivon sellaisia juttuja jota mies ei olisi ajatellut, mutta pitää kyllä niistä.
joskus olen ehdottanut että luettaisiin "NAisen seksuaalisuus" kun kyllä aikuinenkin mies on välillä ihan pihalla missä mennään...

Joo ei tässä taas muu auta. Noita vuoroviikkoja vois kokeilla ainakin muutaman että hoksais tuo toinenkin mitä oikeasti haluan. Tai edes päiviä.
Nykyään menny vaan tappeluksi kun jostain yrittäny puhua niin ei oo sitte jaksanu kovin monesti yrittää edes.

[QUOTE="a p";26033635]
Nykyään menny vaan tappeluksi kun jostain yrittäny puhua niin ei oo sitte jaksanu kovin monesti yrittää edes.[/QUOTE]

Joo, ymmärrän ja tuttua on. eipä sitä kovin jaksa eikä halua hekumoida, jos on muuten "ihan peestä".
kai se seksielämä kuitenkin on osa muuta suhdetta ja vuorovaikutusta, ja hankaluudet heijastelee jotakin muutakin...? tai näin meillä ainakin, en vaan oo jaksanut niihin muihin syihin niin paljon lähteä puuttumaan, kun hiemna pelottaakin että mitä sieltä sitten paljastuu...

Joo, ymmärrän ja tuttua on. eipä sitä kovin jaksa eikä halua hekumoida, jos on muuten "ihan peestä".
kai se seksielämä kuitenkin on osa muuta suhdetta ja vuorovaikutusta, ja hankaluudet heijastelee jotakin muutakin...? tai näin meillä ainakin, en vaan oo jaksanut niihin muihin syihin niin paljon lähteä puuttumaan, kun hiemna pelottaakin että mitä sieltä sitten paljastuu...

Meilläkin nyt ollu pari isompaa periaatteellista juttua mistä ollaan eri mieltä ja ei mun mielestä olla puhuttu niitä loppuun.
Mutta kaitpa tässä pitää vaan ottaa asia kerrallaan ja selvittää ne. Mutta kyllä vaikuttaa aika moni muukin asia tuohon sänkyelämään. Jos on muita asiota selvittämättä niin vaikea se on niitä sit unohtaa ja keskittyä vaan seksiin.

teet niin,että annat ymmärtää muttet ymmärrä antaa.et tee aloitetta,kuljeskelet jossain kivoissa hepeneisä muttet suostu seksiin.kyllä kohta pitäis irrota

Tää on ihan 100 % keino saada mies suuttumaan. Pari kertaa on käyny näinki päin ja mies ihan hiilenä. Ite sit sanonu että mulla on vähän väliä näitä tilanteita mut ei menny sen paremmin mikään perille.

ethän sä voi olettaa että mies kykenee siinä samalla hinkkaamaan sua kun panee. kyllä se meillä ainakin menee niin että itse hoidan klitoriksen hieromisen samalla, ukko välillä hieroo kans mutta en tosiaan oleta että pystyy siinä samalla siihenkin keskittymään. kyllä siinä pitää naisenkin tehdä jotain oman orgasminsa eteen jos ei pelkällä yhdynnällä pysty tulemaan

Mitäh???? :D Kyllä kaikki meikäläisen miehet on aina samalla pystyneet "samalla hinkkaamaan kun panee". Siis ei mun mielestä se oo naisen tehtävä samalla itseään "hinkata" vaan miehen. Ellei siis nainen itse halua. Ja joskus ihan kiihoittaakseen miestä. On tosi useita asentoja joissa tuo on miehelle helppoa ja mun mielestä se on ihan vaatimuskin. Ja paljon kiihottavampaa naiselle kun samaan aikaa saa vaan nauttia kun mies "panee ja hinkkaa" :) Siitä vaan hommiin käskemään ;)

Yhteistyössä