Meikkipuuterin käyttö. Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mie

Vieras
Ostin juuri ensimmäistä kertaa meikkipuuteria. Kyseessä on Lumenen meikkipuuteri, jota voi käyttää ohjeen mukaan kuivana tai kosteana. Mutta unohdin kysyä myyjältä, että miten sitä käytetään kosteana. Eli kostutanko jonkun meikkisienen, ja otan siihen suoraan purkista puuteria vai miten? Mietin vain, että eikös se puuteri mene jotenkin "pilalle", jos sitä suoraan ottaa siitä purkista kostealla sienellä?

Tyhmäksi tunnen itseni, mutta ei sitä 30 v. kaikkea voi tietää :-D

Mä en kyllä tiedä miten pilalle on mennyt, mutta itse olen suoraan kostuttanut ko. tuotteen oman sienen ja sillä lääppinyt sitä puuteria ja laittanut kosteana iholle... Toimii minulla paljon paremmin kuin kuivana.

minusta se sieni on erilainen eri puolilta eli nihkeällä puolen voi kostuttaa ja sitten ottaa.
MUTTA, en suosittele käyttämään kosteana ollenkaan, sen puuterin pinta saattaa mennä pilalle ja tasainen levitys on haaste sinäänsä. itselläni on kanebo, käytän sitä vaan kuivana, hyvin peittää ja pysyy. lumene on minusta paksumapaa rakenteeltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ursa:
minusta se sieni on erilainen eri puolilta eli nihkeällä puolen voi kostuttaa ja sitten ottaa.
MUTTA, en suosittele käyttämään kosteana ollenkaan, sen puuterin pinta saattaa mennä pilalle ja tasainen levitys on haaste sinäänsä. itselläni on kanebo, käytän sitä vaan kuivana, hyvin peittää ja pysyy. lumene on minusta paksumapaa rakenteeltaan.

Kaneboa ei kai olekkaan tarkoitettu käytettäväksi kosteana..?

Yhteistyössä