Meillä asuu hirveästi ihmisiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uupunut vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uupunut vaimo

Vieras
Mieheni on ollut kova tekemään lapsia. Hän on tenhnyt yhteensä 86 lasta ja heistä 58 on vielä alle 18-vuotiaita eli lapsia. Kaikki mieheni lapset asuvat mieheni ja minun luona. Mieheni lapsista 30 on jo saanut omia lapsia, lapsenlapsia miehelläni on jo 132 ja lisää on tulossa tälläkin hetkellä ainakin 14. Kaikki mieheni lapsenlapset asuvat meillä, samoin kuin 24 mieheni lapsen puolisot. Lisäksi meillä asuu epämääräinen joukko kaikenlaisia mieheni ystäviä, ex-puolisoita ja sukulaisia. Meitä on yhteensä 295 ihmistä 2360 neliö asunnossa. Täällä on todella ahdasta, koska vain osa huoneista on asumiskelpoisia. Sitäpaitsi täällä on hirveästi tavaraa, juuri tänään kun siivosin niin laskin että eräällä mieheni lapsella (7-vuotias tyttö) on ainakin 1000 nukkea ja muutenkin lapsilla on hirveästi leluja, vaatteita ja ennenkaikkea lemmikkieläimiä. Täällä asuu ainakin 186 koiraa, 256 kissaa, kaniineja, häkkilintuja, erilaisia jyrsiöitä ja ties mitä eläimiä lukematon määrä. Varsinkin 17-vuotiaan pojan lukemattomat avaariot vievät valtavasti tilaa, hänellä on 26 akvaariota, joista jokainen on vähintään 1000-litrainen. Mieheni kun ei osaa sanoa lapsilleen "ei" kun lapset haluavat jotain. Minä olen hirveän väsyntyt tähän kaikkeen. Lapsia syntyy koko ajan lisää. Minäkin olen vasta 24-vuotias, olen ollut mieheni vaimo vasta 6 vuotta ja olen jo synnyttänyt 11 lasta (joukossa yhdet kolmoset ja kolmet kaksoset). Lisäksi joudun tekemään kaiken itse: pesemään pyykit, laittamaan ruokaa, tiskaamaan, siivoamaan, hoitamaan lapsia jne kun muut aikuiset täällä vain vetelehtivät kännissä ja haukkuvat minua halvaksi huoraksi :-(

No sullahan on leppoisa elämä. Onnee!

Yhteistyössä