Meillä asuu nyt iloinen My Little Pony linnan omistaja... ( ale-löytöjä )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piipi

Aktiivinen jäsen
02.02.2005
9 126
1
36
Ja iloinen äiti, joka kerrankin onnistui minimoimaan kaupoille kiertelyajan suhteessa hommattaviin tavaroihin :saint:

Heitin pikakeikan Tampereella ja Pirkkalassa ja sain kaiken mitä olin lähteny hakemaankin. Travallen myymälästä haalarin ja 2-os puvun tytylle, Prismasta talvihousut pojalle, Cittarista sen linnan, Iittalan myymälästä niitä vaihtovärisiä laseja ison pinon, H&M:lta pojalle sisähousuja parit. Ja bonuksena Prismassa oli vielä kauheet määrät tuoreita gluteenittomia tuotteita, joten olihan niitäkin pakko ostaa.

Kaikkiaan meni aikaa 3 tuntia + matkat 2,5H B) :D Melkein ykstä tehokasta kuin netissä :whistle:

Mutta hei! Täältähän mä sain kyllä parhaat vinkit siitä mihin suunnistaa, ja mitä mikäkin maksaa... =)

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
Paljon oot ehtinyt shopata! Paljonkos linnalla oli hintaa?

Tää oli tosiaan tehoshoppaamista ( teen tän enintään kerran vuodessa ) ;)

Linna maksoi 49,90?. Musta se oli aika soppeli hinta. Ja nyt kun kokosin sen niin se on tosiaankin iso, meidän keittönpöydän levyinen ja liki 40 cm korkea.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä myös tuo linna. Aika vähällä käytöllä ollut ainakin vielä... tyttö on 3v.

Mun tyty on nyt kohta 6v. Ja toivoi tuota jo jouluksi, harmi ettei osunut pukinkonttiin silloin. Eli kyll mä luulen että sille tulee olemaan käyttöä. Mut aika näyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä myös tuo linna. Aika vähällä käytöllä ollut ainakin vielä... tyttö on 3v.

Mun tyty on nyt kohta 6v. Ja toivoi tuota jo jouluksi, harmi ettei osunut pukinkonttiin silloin. Eli kyll mä luulen että sille tulee olemaan käyttöä. Mut aika näyttää...

Toivotaan meilläkin sillä leikittäis kun tyttö kasvaa... Poneilla leikkii jo nyt kovasti!

Yhteistyössä